هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو
راستش از همان نه سال پیش، یک طلب حلالیت گیر کرده توی گلویم، آنقدر که گاهی از چشم هایم سرازیر میشود. هیچ وقت فرصت نشد که بچگی هایم را جبران کنم و حالا نه سال است که حسرت روزهای بودنت را میخورم و حسرت کارهایی که باید میکردم و نکردم. کلن آدمیزاد جماعت، خدای کفران نعمت است! تا هست قدر نمیداند تا رفت مرثیه سرایی می کند! خلاصه که دلم برای سادگی هایت و آن خانه ی پر از محبت تنگ شده. بچگی هایمان را ببخش.



  • ۹۱/۰۹/۱۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۸)

همین ایشونه؟؟ یا عکس مادربزرگ مردم رو گذاشتی؟
پاسخ:
چرا ساعت کامنت ها قبل از ساعت متنه؟!
  • منتظر بهار
  • یک دنیا اشک ...
    پاسخ:
    :"(
    سلام
    الهی...
    خدارحمتشون کنه...
    :(
    --------------------------------
    و البته خدا مادربزرگ مردم رو هم حفظ کنه :)
    سلام .خدا رحمتشون کنه ....
    خیلی صفا داره وقتی مادربزرگ ها ادم را دعا میکنند .....
    .
    .
    .
    ((عاقبت به خیر بشی مادر .... انشالله دست به خاک میزنی طلا بشه .....))
    پاسخ:
    پیر شی مادر :)
    سلام
    خدوند متعال ایشان را غریق رحمت واسعه خویش نمایند ان شاء الله
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون
    آره واقعا!!
    اغلب اوقات اینطوریاست!
    آدما رو بعد از بودنشون آدم حساب میکنیم!!! :(
    پاسخ:
    رسم تلخیه :(
  • زهرا(رها)‏
  • سلام
    خدا رحمتشون کنه.
    فاتحه مع صلوات.
    یاده پست تیر91م افتادم:‏(‏
    پاسخ:
    :(
  • زهرا(رها)‏
  • سلام
    آخی تعطیلاتتون تموم شد:)
    تو سایت عضو شدین؟
    آخه یکی با اسم سید عضو شده بود
    گفتم شاید شمایید ولی تغیر هویت دادین:)
    پاسخ:
    ولی هنوز هیچی نذاشتم
  • دشتْ‌بان
  • من که هیچ‌وقت برای بچه‌گی‌های‌م شرمنده نمی‌شوم. توی خونه‌ی مادربزرگه، تو بچه‌گی من همه‌ش آدم خوبه بودم. به جز یه دوره‌ی کوتاه مدت، که الان افسوس می‌خورم چه‌را کوتاه بوده!
    پاسخ:
    افسوس خوردن داره؟؟؟
    دعا میکنم مهمان سفره ی جوادالائمه باشند ...
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    یاد این آهنگ افتادم:
    میرند آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا می مونه
    کجاست اون خونه ؟آدماش کجاند؟ خدا میدونه .....
    روحشان شاد و قرین رحمت باد
    پاسخ:
    ممنون
    خدا رحمتشون کنه ؛

    پاسخ:
    ممنون
    خدایش رحمت کند وروحش شاد
    خدا شوما رم میبخشه بچه بودی نمیفمیدی !!
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • ایشالا که با فاطمه زهرا(س) محشور بشن....
    پاسخ:
    انشالله :)
    سلام
    خدا رحمتشون کنه و روحشون غریق رحمت الهی انشاالله.
    پاسخ:
    مرسی.رفتگان شما را هم.
    سلام
    این پست وبلاگ شما در "لینک‌زن" بازنشر داده شد
    باتشکر
    لینک‌زن
    http://linkzan.com/archives/4040
  • ترنم بانو
  • خدایشان بیامرزد.
    ناراحتی نداره که.
    اون دنیا هم میشه خدمتشونو کرد.

    با این پستتون چقدر دلم برای پدر بزرگانم تنگ شد.
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه
    من هیچ وقت مادر بزرگهام و ندیدم
    پاسخ:
    چه بد:( خدا بیامرزتشون.
    خدا بیامرزدش.. ایشالله که جاش بهشت باشه.

    بچگی اسمش روشه... حتی خود ما هم که مثلا یه ذره بزرگ شدیم از هیچ بچه ای توقع نداریم که هیچوقت اشتباه نکنه.. پس خیلی ناراحت نباش. عوضش سعی کن جبران کنی.. مسلما هیچکدوممون قدر همین وقتی که در اختیار داریم رو هم نمیدونیم.
    پاسخ:
    :(
    دختر حیا کن ...عکس مادر بزرگ ملت رو میذاری؟!!
    خوبه والا..
    خدا قرین رحمت شان کند...
  • زهره سعادتمند
  • دلم میخواد بشینم یه کتاب بنویسم از مادربزرگم..
    چقد دلم تنگ شده براش
    پاسخ:
    گفتی و کردی کبابم!
    روحشون شاد و آروم
    این حسرتا خیلی سوهانن کلا!! :(
    پاسخ:
    خیلیییییی
  • دشتْ‌بان
  • باید بیش‌تر از اینا اذیت‌شون می‌کردم. اصن اونا با اذیتای ماست که زنده‌ن. فکر کردین واسه چی این‌قد زود عمرشونو می‌بخشن به ما؟‌واسه این‌که دیگه کسی نیست اذیت‌شون کنه. بعله!
    پاسخ:
    تا حالا جند نفر رو با این روش به کشتن دادین؟ :دی
  • دشتْ‌بان
  • کسی که مادربزرگ‌شو به کشتن داده شمایین فعلن. اگه بازم می‌رفتین پیش‌ش و اذیت‌ش می‌کردین، ام‌روز افسوس‌شو نمی‌خوردین. :)
    پاسخ:
    تا تعریف از اذیت کردن چی باشه!
    خدا رحمتشون کنه!
    پاسخ:
    ممنون
  • دشتْ‌بان
  • اذیت‌های کودکی‌ست منظورم.
    هرچند آزار و اذیت پیرزن‌ها واقعن لذت خاصی دارد. -از نوع غیرکودکانه- و من منتظرم خیلی‌ها پیر شوند و بروم سرِ وقت‌شان و تلافی کنم خیلی چیزها را! خدا را چه دیدید، شاید شدیم دستِ راست عزرائیل!
    پاسخ:
    عجب!
    خدارحمتشون کنه...
    پاسخ:
    خواهش میکنم. برگه ی خودم دست بچه ها بود...
  • رفیق عزیزت
  • مطهره جانم سلام......پستات همگی عالین و به دل میشینند....کلن وبت معرکه ست.....این پستا که خوندم دیگه بیشتر دلم سوخت....مامان بزرگت خیلی ماه و نمکی و دوست اشتنی بود.....خدا بیامرزدش.....
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفت
    نشناختم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span