هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو
این روزها خیلی بیشتر از همیشه دلم شما را میخواهد. که بیایم حریمت، زیر نم نم باران، بی هدف قدم بزنم از این صحن به آن صحن و دورت بگردم و تو از چشم هایم بخوانی حرف های ناگفتنی را،‌ غصه های تلنبار شده روی هم را برداری و به جایش بغل بغل آرامش بگذاری.
آقای خوب ِ‌لحظات تنهاییم؛‌ دل تنگم.

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/57530939307331155395.jpg


توضیح نوشت: دو پست قبل تر برای بعضی دوستان سوءتفاهم شده بود. من واقعنی خداروشکر کرده بودم بابت چیزهایی که میخواستم و به صلاح نبوده و خدا نداده. منظورم این بود نه ناشکری و پروبازی و اینا

  • ۹۱/۰۸/۲۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۸)

  • علیرضا محمدی
  • این روزها ، حرم هم بغض کرده است ...
    پاسخ:
    ..
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • قسمت نبود ضامن آهو شوی مرا...
    شاید خدا بخواهد و دوباره زائر شوم تو را...
  • محبوبــ ٍ یار
  • همیشه دل آدم زود هوایی حرم میشه... حتی اگه تازه پاتو از حرم گذاشته باشی...
    پاسخ:
    دلم برا حرمت پر میزنه ..
    ببین یعنی هربار با این عنوان های پست هات میری رو نرو من هاااا
    بابا من به این چیزها حساسم چرا هیچکس رعات نمیکنه آخه؟
    خب لااقل قبل اینکه پستش کنی یه ندا بده شاید من درستشو بلد بودم

    نشسته ام "چوغباری" به شوق اذن دخول ...

    (آیکون یه آدم عصبی ِ متعصب ِ داغون ِ گیر ِ بی احساس !)
    سلام یه سری خواستی بزن...
    پاسخ:
    سلام
    [گُل]
    پاسخ:
    [گُل]
  • - خط ِ تیره -
  • نامم درون لیست باشد هرچه که باشد
    زائر اگر ک نیستم دیوانه بنویسید ...

    .
    .
    .
    دلتنگشم ... بدجور.. ناجور...

    راستی بوی ِ عطر این جانمازه داره دیوونم میکنه ... عالیه ...
    این "نوش روحت"ـی که میگی خیلی باحاله!
    پاسخ:
    باحالی از خودتونه :)
    غبار تعبیر ظریفی بود
    پاسخ:
    دست شاعرش درد نکنه :)
    من فقط یه بار قسمتم شده
    کاش بازم دعوتم میکرد
    پاسخ:
    روزی تون انشالله
  • أَحْلاَمـ
  • و دلی که تنگ شد بااین پست ..
    ودلی که رفت .. به خیال ِ زیر ِباران ِ حریمش ..


    پاسخ:
    نگاه کریمانه شان روی دلتان
  • أَحْلاَمـ
  • این اشک روضه حال مرا خوب کرده است
    رد خور نداشت، نسخه ی درمانی شما ..

    حال خوب کن بود .. ممنون
    پاسخ:
    خواهش :)
    باز هم دلمان بی تاب تر از بی تاب شد...
    صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا

    چشمتون روشن...سوغاتیا تنها تنها
    پاسخ:
    خیلی ممنون. شما از کجا میدونین؟آشنا آیا؟ :)
    و من گدای قدیمی ولی کمی مایوس. . .
    سلام سیده جان
    ماه عزا بهت تسلیت عزیز
    تو این ماه ما رو حسابی دعا کن... خیلی زیاد محتاجم به دعا عزیزم...
    یا حسین
    پاسخ:
    محتاج به دعا
    بست تحریک احساسات آش خورها بسی به یادماندنی بود.
    آشنا نه. :)
    پاسخ:
    آخه همون روزی که کامنت گذاشتین مامانم برگشته بودن :)
  • کربلائیــــــــ کمیـــل
  • قافله در راه است؛
    می گویند که گناهکاران را نمی پذیرند؛
    آری!!!
    اما پشیمانان را ...
    ***
    سلام
    خدا قوت
    شال عزا و پیراهن مشکی محیا کنید
    محرم در راه است ...
    التماس دعا
    شهادت نصیبتون ...
    پاسخ:
    ...
    سلام .اول اینکه این شعر معرکه بود
    این اشک روضه حال مرا خوب کرده است
    رد خور نداشت، نسخه ی درمانی شما ..
    دوما محرم خود امام رضا هم کربلاس....

    التماس دعا....
    سلام به شما دوست بزرگوار
    خدا قوت
    وبلاگ زیبایی داری با مطالب زیبا تر
    با مطلبی جدید(هل من ناصر ینصرنی) و نوای گرم مداحی به استقبال محرم می رویم
    ممنون میشم با نظرت کمکم کنی
    در پناه حق
    یا مهدی
  • خون سرخ ( فائزه )
  • ه نام خدا
    سلاااااااااااااام دوست خوب من
    چطوری خوبی ...!!
    خعلیییییی وبت قشنگه خیلیییی
    راسی
    من برای مسابقه وب نویسی یه وب زدم برای کسب امتیاز شدیدا نیازمند نظر هستم هرچی نظرای وبم زیادتر باشه امتیازم بیشتره خواهش میکنم بیا و کمکم کن تا امتیازاتم بیشتر شه به جووون خودم خالی نمیبندم میای ؟؟؟؟
    بیا و با معرفتی کن و این لطف رو درحقم بکن مرسی بعدا قول میدم جبران کنم ببین من تا اینجا اومدم وبتو دیدم ازت کمک میخوام تو هم بیاا لطفا حداقل 2 تا نظر رو بده تو اون پستی که نوشتم در و دل یک نوجوان ایرانی خیلی ممنونتم منتظرت هستم فعلا زدزیااااد
    التماس دعا سیده جان....
    محتاجیم به دعا...
    حسین علیه السلام ثابت کرد که پیروزی به زنده ماندن در میدان نبرد نیست ، پیروزی به زنده ماندن قرنها پس از صحنه و میدان نبرد است.

    ترنم حقایق به نثر مامان خانوم بروز شد.
    سلام بر پرچم و حرم
    سلام بر شعر محتشم
    سلام بر محرم . . .
    شعر عالی بود!
    عالی عالی...
    اشکمو در اوردی...
    پاسخ:
    دست آقای برقعی درد نکنه :)
    خیلی گران تمام شد این آب خواستن

    یک مَشک از قبیله ی ما یک عمو گرفت .....
  • دشتْ‌بان
  • الحمدلله علی عظیم رزیتی
    عریان و چاک چاک فتادند روی خاک

    آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ...

    امان از دل زینب....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span