هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

منمشتعلعشقعلیمچهکنم؟

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۵ ب.ظ

چه بنویسم جان ِ دلم؟ چه جور بنویسم که چقدر حس خوبی ست اینکه آدمی به بیچارگی و سیاهی و تنهایی من، پدری داشته باشد همچون تو؟ پدری که با همه ی بدی های بچه ی تخسش، بازهم پدری میکند بی منت و شش دانگ حواسش هست به تمام وجود ِ بچه اش. پدری که وقتی هیچ کس نیست، او هست و بودنش به همه ی نبودن ها می ارزد. پدری که هر وقت دلت گرفت یا شکست یا تنگ شد یا چه و چه، می شود پناه برد به آغوشش. پدری که گوش ِ شنواست برای کلمه به کلمه ی حرف هایی که خریدار ندارند. پدری که سنگ صبور است برای دردها. پدری که میان همه ی رفتن ها و بازگشتن های من، همیشه منتظر میماند. پدری که خیلی خوب است. پدری که خیلی خیلی خوب است. پدری که .. کسی چه میداند چقدر شیرین است طعم سیادت این خاندان کرامت؟

حضرت خدا؛ تا دنیادنیاست باید تسبیح انداخت و شکر گفت بابت افتخاری که نصیبمان کردی.بابت آقازاده بودنمان!

تا نفس دارم میگم: علی ولی الله، به سر دارم میگم: علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله.علی ولی الله...

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/10234145626144942898.jpg

امیرالمومنین یک جور خاصی برایم عزیز است. یک جور خاص و ناب. یکی از قشنگ ترین و دوست داشتنی ترین عیدهای روزگار من، عیدغدیرست . روزی که به اندازه ی تمام روزهای سال، لب هایم پر است از لبخند و  دلم قنج میرود برای حضرت. این مولودی را از ته ِ‌ته ِ‌ته دلم عشق می کنم و می شنوم و کیلوکیلو قند توی دلم آب میشود با هر باری که میگن: علی رو عشقه :)

بشنوید و عشق کنید(+) عیدتون بابرکت

  • ۹۱/۰۸/۱۲
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۷)

  • زهره سعادتمند
  • سفارش ما رو هم به پدرتون بکنید:)
    پاسخ:
    پدر همه مان است به حکم:‌ انا و علی ابوا هذه الامة ... :)
    سلام
    غدیر در راه است...
    و ما بر جا.
    به امید برداشتن گامی در راه غدیر!
    عهد معهود، میثاق ماخوذ، ولایت قبله جانها، مبارکتان!
    هماره از خم ولایت مست باشید.
    یا علی...


    هزار تبریک! برات یه اسکناس بیس تومنی تراکتور قدیمی که حالا دیگه پیدا نمی شه امضا می کنم میذارم کنار! خییلی خوب واسه غدیر ذوق می کنی!
    عجب آقازادگی دلچسبی است...موافقم


    یا علی مدد...
    پاسخ:
    علی یارتون
    خوش ب حال تون
    واقعا بهتون حسودیم میشه
    واقعا افتخار بزرگیه و البته مسئولیتی بزرگ تر
    عیدتون مبارک

    پاسخ:
    عیدشمام مبارک :)
    یعنی چی واقعن! چرا بالا نمیاد وب شما؟! من اعتراض دارم
    پاسخ:
    عواقب جوگیری خودمه! :|
    بلاگفاست دیگه! حذف میکنه برا خودش!

    عید مبارک.
    به نظرم این آهنگ خسته وبم به همین مناسب تعطیلات کنید. سکرت گاردن اگه میدونستن این آهنگشون چقد وبلاگی ایرانی رو افسرده کرده هیچ وقت این اهنگو نمینواختن
  • أَحْلاَمـ
  • آقا زاده .. وساطت کنید برای ماهم ..

    هرچندما کجا و پدری ٍ ..

    "علی ولی الله"مبارک دلتان ..
  • آهسته عاشق می شوم
  • زیر چتر بوسه ها ، آسمان غدیر شد

    فرصت ِ تنفس ِ نغمه ی کویر شد

    ترجمانی از بهشت ،ترجمانی از خدا

    روی دست ِ عرشیان، آیه ای غدیر شد . . .
    .
    .
    .
    التماس نور
    پاسخ:
    محتاجیم
    سلام .عیدتون مبارک .

    خوش به احوال دلتان .مارم دعا کنید .انشالله که دندونتونم بهتره .

    .
    .
    .
    به حکم الله علی ولی الله ......
    پاسخ:
    بمیره دشمن مولا: اشهد ان علی ولی الله
    سلام
    میگم که بعضیا که سید هستند نباید عیدی بدن آیا؟
    عیدی میخوام
    پاسخ:
    شوما تشریف بیارین این ورا، به چشم :)
  • ماه بلورین
  • سلام عیدت مبارک.
    شما سید ها شفاعت ما رو هم بکنید.
    پاسخ:
    ما کی باشیم؟ حضرت علی(ع) شافی تون.
  • محدثه سادات
  • سلام سیده خانووووم!
    یادته اون اوایل
    سید صدات میکردم و هربار تکرار میکردی که من سیده ام! نه سید!
    دیشب داشتم پولای نوی پارسال پریسالو ورق میزدم
    که چشمم افتاد به دویست تومنی طلاکوب شده ی تو!
    کلی دلم هواتو کرد...
    زود بیا مشهد بیا امام رضا
    عیدیت محفوظه!
    دوست دارم و میبوسمت.
    علی یارت سید!!!
    پاسخ:
    مابیشتر
  • محدثه سادات
  • الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین
    بولایة امیرالمومنین و الأئمة الأطهار
    ..
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
    سلام
    عیدتون مبارک
    عیدی ما را اگر لطف کنید ممنون میشیم
    پاسخ:
    چی؟عید؟شیب؟بام؟ :))
    سلام عزیز جانم...

    عیدت مبارک سیده خانومی
    پاسخ:
    عید شمام مبارک :)
    بح بح !
    عیدتون مبارک !
    پاسخ:
    تشکر.عید شمام مبارک
    عکسی که گذاشتید بالای وب معرکس
    پاسخ:
    دست عکاسش که نمیدونم کیه درد نکنه
    واقعا که !!!!
    پاسخ:
    آیکون شرمندگی و خجالت و آب شدن و اینا
    اتاق پنج دیواری خانه مان مهمان می طلبد.
    این هم فقط اطلاع رسانی ست و دعــــوت.
    لطفا به حساب تبلیغات و از این دست مسائل نگذارید...
    خواهش می کنم اگر می آیید خاموش خوان نباشید... .
    دلتان می آید این همه حرف و سخن را خاموش بخوانید؟
    ارادتمند:
    بهنام جعفری بلالمی
    سلام..
    خیلی قشنگ بود همه چیز.
    وبلاگت بار معنوی زیادی داره. آرام بخش...

    + عیدت مبارک.
    پاسخ:
    +عیدتون مبارک
    خیلی خیلی خسته نباشید بابت این تغییر آهنگ 360 درجه ای!! من پیشنهاد میکنم آهنگ تیتراژ فیلم "یه حبه قند" را
    سلام بزرگوار .
    با تاخیر عید بر شما مبارک .
    دعاگویتان در جوار مولا بودم . التماس دعا...
    پاسخ:
    زیارت قبول. خیلی ممنونم
    سلام سادات عزیز
    والا ما که همیشه میاییم این ورا ...
    عیدی میخوام
  • آهسته عاشق می شوم
  • خدا منتظر آمدن ماست...
    .
    .
    .
    التماس نور
  • محبوبــ ٍ یار
  • سیده جان با تاخیر عیدت مبارک
    عیدی مونو کجا بیاییم بگیرم اون وخ؟
    پاسخ:
    یادداشت میکنید؟اصفهان .. :))
    می آیم تا انتهای ِ وبت
    کـ ِ ببینم این مدت کـ ِنبودم کدام ها را نخوانده ام
    می رسم به یک گوشه ی ِ سرخ
    و یک رقم ِ نفس گیر
    .
    .
    .
    بالاخره بعد از عمری اصفهانی بازی در آوردن این سیده خانوم دست کردن تو جیبشون و عیدی ما رودادن ........
    یاعلی برادر یاعلی
    پاسخ:
    بشکنه این دست که نمک نداره
  • علیرضا محمدی
  • هیچ وقت یادم نمی رود احساس لطیفی که در حریم امیرالمومنین داشتم
    او پدری مهربان بود و من طفلی بی تاب ...
    پاسخ:
    :)
  • محبوبــ ٍ یار
  • خو تا اونجا رو بلدم...
    بگو بگو یادداشت میکنم
    پاسخ:
    بوووووووووق :دی
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • عیدت مبارک...
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
    چه خوب که انقدر نزدیک به خودت حسش میکنی
    پاسخ:
    از من به من نزدیک تر "تو"
  • میـمــــکــافـــ ـ ـ ـ
  • عالیه آهنگ عالی
    دلم تنگ شد واسه نجف...
    پاسخ:
    روزی تان انشالله
  • آهسته عاشق می شوم
  • محرم دارد می رسد
    .
    .
    .
    پیراهن مشکی ام روضه می خواند ...
    پاسخ:
    هشت روز دیگر ..
    خب دلمان میشکند انقدر پوز سادات بودنتان را میدهید.البته دیگر شکست
    پاسخ:
    پدر همه مان است به رسم انا و علی ابوا هذه الامة :)
    البته خوش حالیم به دوستی با سادات.
    سیدی مبارکتان باشد.کمی هم واسطه باشید بین ما وبدر مشترکمان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span