هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

Title-less

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۲ ق.ظ

کسی میدونه حکمت این دندون عقل چیه آیا؟! وقتی میخواد در بیاد یک جور مصیبت داریم، بعدهم که با بدبختی، کج دراومد باید بریم بکشیمش! چه کاریه آخه؟

الان با زحمت دوسانت دهنم باز میشه! یاد باد آن روزگاران که با خیال راحت غذا می خوردم و حرف میزدم و میخندیدم http://www.pic4ever.com/images/sigh.gif

خلاصه که با فلاکت دندونم رو جراحی کردم الان نه که نمیتونم حرف بزنم نوشتنمم نمی آد!

ایشالا که گذر هیچ کس به دندون پزشکی نخوره اونم بدون حضور مامان _البته بابا و داداش ِ مامانی داریم ما:دی_

گریه کودکان

مدل گریه کردنش شبیه گریه کردن های دوران طفولیت منه موقع رفتن به دندون پزشکی! :))

این پست از سری پست های لوس ِ دوست نداشتنی بود، فقط محض آپ کردن و هیچ ارزش دیگری ندارد! باتشکر.

  • ۹۱/۰۸/۰۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۸)

هی دندونپزشکی ... :|
یعنی آدم باید به اینایی که کلی انگیزه قتل و جنایت و کرم ریختن دارن بگه برو دندونپزشک شو! هعی

گریه ش نازه خیلی! :))
پاسخ:
خوده بچه هه نازه:)
سلام سید...
چرا واسه پست بالا نمیشه کامنت گذاشت؟!

میگن چون توی سن بلوغ درمیاد بهش میگن دندون عقل...!

خلاصه که عاقل شدی دخترم...اونم نشونش بود..
درد هم داره خداییش . منم جراحی کردم 2سال پیش. ولی بستنی خوردنش خیلی حال میده .
..
اون بالا نشد نظر بذارم اینجا گذاشتم
آخ گفتی...
آی گفتی!
.
.
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی بن ابیطالب

شکر بر نعمت ولایت

شکر بر نعمت شیعه ی علی بودن

شکر بر نعمت مسلمانی

شکر بر نعمت دوست داشتن اهل بیت رسول


یا رسول الله !

فرمودید: حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند که شما در روز غدیر جانشینان خود را معرفی فرمودید.

عید ولایت و امامت بر تمامی ولایت مداران مبارک
پاسخ:
عید شمام مبارک
  • آهسته عاشق می شوم
  • تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد,
    وجود نازکت آزرده گزند مباد
    پاسخ:
    مرسی :)
    باور کن من اصلا نمیدونم کی دندان عقل درآوردم، یا در نیاوردم :|
    الانم که وارسی کردم دیدم توی دندونام دندون اضافه ای نیست! :|

    ولی خب خاظرات قشنگی دارم از دندون پزشکی..! :دی
    پاسخ:
    کرم های دندون :|
    و یه سوال:
    شما که وب به این برازندگی داری چرا تا الان آدرس نمیذاشتی؟؟!
    پاسخ:
    میخواستم ریا نشه :))
  • محدثه سادات
  • اتفاقا خیلی باحال بود!!

    سلام هم زاد!

    من برگشتم

    از کربلا...
    عکسش تازه واسه من باز شد .بیچاره چه گریه ای میکنه !!!!
    پاسخ:
    :"(
    بنظرم تنها خوبی ای که این قضیه داره اینه که بعد چند روز که حالمون خوب شد دیگه قدر زندگی بدون درد رو میدونیم.نه؟
    البته من هنوز کارم به جراحی نرسیده ها
    امپول
    سلام .
    حتما یه حکمتی داره ولی کلا آدم را به یاد نعمت ها میندازه این دندون درد
    اینجوری که این گزیه میکنه ....من میترسم از بغل دندون پزشکی رد شم .....
    چه قدر این گریه اش درد داره ...کبود شدم ....

    ایشالا رفع کسالت بشه به زودی ....
    پاسخ:
    ممنون
    سلام علیکم
    چقد نازک نارنجی بودید پس !

    پاسخ:
    شما یه بچه معرفی کنین که از دندون پزشکی نترسه من اسممو میذارم نازک نارنجی:|
    سلام
    عید سادات است،عیدتان مبارک سیده بزرگوار
    دعایمان کنید
    درپناه حق
    پاسخ:
    محتاج دعا
    خودم !
    به ذره گر نظر لطف بوتراب کند / به آسمان رود و کار آفتاب کند

    عید"تون" مبارک


    پاسخ:
    عیدشمام مبارک
    سلام بزرگوار
    ببخشید آدرس وب رو اشتباه تایپ کردم
    الان درستش کردم
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span