هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

Title-less

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

ساعت برنارد رو که همه حتما دیدن و حسرت داشتنش به دل همه مون هست. یک چیزه دیگه ای هم بود توی فیلم کلیک که من با این بیشتر حال میکردم. یه دُگمه(دکمه؟کلید؟) داشت که وقتی میزدی زندگی می افتاد رو دور تند و میرفت جلو و یه دُگمه ی دیگه هم داشت که زندگی رو میبرد عقب. برای عقب و جلو کردن بعضی جاهای زندگی به شدت جای خالی همچین چیزی حس میشه.

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/92977703299479061867.jpg

پ.ن:‌ یک لحظه دچار جو زدگی شدم و وبم رو انتقال دادم به یه آدرس دیگه، دو دقیقه بعدش پشیمون شدم برش گردوندم. الان تو لیست به روز شده های هیشکی نیستم :( یک دستگاه کلیک لطفن!

  • ۹۱/۰۷/۲۸
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۹)

سلام

خیلی بدی اگه دوباره از این کارا بکنی:(
دختره ی جوگیر لوس
ینی الان با این خشم اژدها که ازم دیدی حساب کار دستت اومد؟؟؟
پاسخ:
:دی
آجی! جان من احساسات لطیف و پروانه ای منو جریحه دار نکن دیگه :(
من قلب مث قلب قونجیشه. دلت میاد؟
پاسخ:
مو به تنم سیخ شد با این کامنت :دی
در ضمن حلالت نمیکنم اگه جایی بری و آدرس ندی
پاسخ:
فک کنم دم پل صراط همه ی آدم های مجازی رو ببینم. به خاطر عکس آش و تغییر آدرس و الباقی :)))
  • حسین سعدی
  • اذیت میکنی آ..
    پاسخ:
  • میمِ‌ لام
  • بعله!
    من فقط به همون شکلک روی کاغذ بسنده می‌کنم: :)
    (سرتون رو نود درجه بچرخونین به راست!)
    .
    آدم رو مورچه گاز بگیره، جو نگیره همین‌جاست. منو باش کلی خیالات زد به سرم.
    .
    .
    برای پست اسبووووق!
    دختر هم‌سایه داریم، اما دستاش اون‌قدر کوچیکه که نمی‌تونه کاسه‌ی آش بگیره توش. بابای سیبیل‌کلفت‌ش برامون آش می‌آره! آره. الان به نظرتون من دختر هم‌سایه داشتم، این‌همه مشکل داشتم تو زنده‌گی‌م؟!!!
    پاسخ:
    آدم اینقدر بدشانس؟ :))
    مرا ببر به دیاری که عشق خسته نباشد
    همیشه کشتی عاشق به گِل نشسته نباشد

    در این دیار که حتی بهار داس ‌به‌ دست است
    عجیب نیست اگر درد دسته دسته نباشد

    نمانده پنجره‌ای باز، رو به عشق ببندند
    دری نمانده بکوبیم، باز بسته نباشد

    چه طور بگذرم از کوچه‌های دلهره‌آور؟
    که عاشقی نشنیدیم سرشکسته نباشد

    اگر پسند دل دوست در شکستن دلهاست
    بدا به حال دلی که از او شکسته نباشد

    -مژگان عباسلو


    سلام .
    بعضی جاها هم دلت یه توقف درست و حسابی می خواد!
    منتظر حضورت هستم
    پاسخ:
    دقیقن!
    یه ذره اگه تو واقعیت زندگی کنی بهتره
    پاسخ:
    :)
  • زهره سعادتمند
  • از صدکیلومتری تابلوئه خیلی بامعرفتی:)
    پاسخ:
    این الان تیکه بود یا تعریف؟ :)
    نه من حسرت داشتنشو ندارم:):|
    پاسخ:
    خوش به حال شما :| (:
    سلام .حیف که همچین ساعتی نیست ......
    کاش یه چیزی بود میشد باهاش زنگی را تو همین لحظع ای که هست نگه داشت ....
    پاسخ:
    من ترجیح میدم بزنم جلو یا عقب!
    من اگه یه چیزی داشتم که باهاش نیم ساعت از 5 سال آینده رو هم میدیدم راضی بودم
    انقدر قانع یعنی!

    عکس باحالی بود
    بعدم واقعا چه کارا که نمیکنن مردم!
    پاسخ:
    واقعن چه مردمی پیدا میشن:دی
    گاهی وقتها برای رسیدن باید ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب بود
    نه اما همیشه
    پاسخ:
    لایک :)
  • ترنم بانو
  • ساعت برنارد تنها آرزوی بچگی هایم بود که هنوز برایم آرزوست...
    بعداز یک مرخصی نتی سلام خانوم....
    پاسخ:
    سلام
  • زهره سعادتمند
  • نه، واقعی بود.
    بامعرفتی:)
    پاسخ:
    مخلصم
  • میمِ‌ لام
  • الان این پست بالاییه رو که من به جز عکس‌ش اصن نفهمیدم. اون لینکی هم که دادین، می‌خوره به ادامه‌ مطلبی که اون‌م معلوم نیست چیه! [تعجّب] [حیرانی]
    .
    نه دیگه. فعلن نمی‌شه رفت گودر. چون سرعت پایینه(دایل آپ)، وی‌/پی/ان هم که بزنی دیگه اصن داغون می‌شه. شما فعلن خیال‌تون راحت باشه. در ضمن ممکنه با این کارتون، وب‌لاگ‌تون از گودر هم حذف شده باشد... ولی خب، اگه الان یه پستی گذاشتین و سریع پاک کردین، بعد من سه ماه دیگه اومدم گفتم چرا اون پست سه ماه پیش‌تون را پاک کردین، متعجب نشید!
    .
    دقیقن همین‌قدر که شما می‌فرمایین!
    پاسخ:
    :)
    سلام
    لطفا به اینجا سری بزنید:

    http://dar-alhuda.net/

    نیاز به پنجاه هزار امضاست برای ثبت جهانی قبرستان بقیع بعنوان میراث شیعیان توسط یونسکو تا از تخریب بیشتر اون جلوگیری بشه.

    یا علی...
  • ماه بلورین
  • آخ گفتی چه قدر دلم می خواست یه جاهایی را میزدم جلو که زود بره و تموم بشه یا ای کاش اصلن نبود.
    پاسخ:
    :)
    میگم یه چن وقته خبری نیست ازتون؟بگو پس!

    سیده جان!دخترم!دیگه از این کارا نکن....
    اونوقت یکی مثل ما بی معرفت از آب درمیاد...آبرو نمیمونه واسمون! (دست پیش و اینا....)

    انشالله چسبش بگیره...البته اگه تا الان دلتو چسب زده باشی...
    سلام
    اونوخ این پست بالات ینی چی؟
    من آی کیوم جلبک بسته:)
    جریان چیه؟؟؟
    پاسخ:
    ر.ک به جواب کامنت میم لام :)
    سلام رفیق
    ببخش شارژ نداشتم جواب اس ام اس بدم
    خوب شد یادآوری کردی که دوباره آدرست رو وارد کنم..
    و گرنه عمرن می‌فهمیدم!!!
    این کوچه پس کوچه‌های کاغذی من و یاد خاطرات دلگیری میندازه
    بگذریم
    رفیق! خیلی مشهد یادت کردم: )
    به روزم
    اولش با معادلت خیلی صفا کردم ولی تو خط اول و دومش مشکل داری!
    دو طف تساوی باید در هر صورتی با هم برابر باشه
    زندگی + عشق= شادی
    در نتیجه:
    زندگی= شادی - عشق!!
    آیا؟
    پاسخ:
    نه دیگه گیر نده.معادله مون رو فقط از یه طرف باید بخونی : زندگی + عشق= شادی
  • سعید شیرخانی
  • سلام!
    ریاضی، ... ، مزخرف ترین کشف بشریت است...
    سر زدم.
    رسمش این است که سر بزنید.
    لینک هم شدید.
  • خانم ز.عین
  • بلند شم بیام یطوری موهاتو دونه دونه بکشم جیغت هوا بره
    بی تربیت
    العان یهویی اومدم دیدم یه خعلینا بروز کردی ( یه خلیناش شمالی بود )
    ایذت نکن ملت رو دیگه
    میام میزنمتا :عصبانیت دخترانه و عشوه ای:
    العان نظرم نمیاد فقط این پست دیدم کلی ذوق کردم...
    پاسخ:
    :)
  • میمِ‌ لام
  • حالا من که باز نفهمیدم چی شد، ولی خب عکس قشنگی داشت!
    پاسخ:
    http://www.koocheha.com/?AspxAutoDetectCookieSupport=1
  • - خط ِ تیره -
  • اینجا بست شیخ طوسی / کافی نت حرم ...
    دو رکعت نماز زیارت ِ گوهرشادی به نیابت از همه بچه های الرحمن ...

    (این قرتی بازی ها رو از خودت یاد گرفتم :دی )
    اگه فردا هم دعام نکنی دعامیکنم از همین جا امام رضا سوسکت کنه
    پاسخ:
    محتاج به دعا خیلی خیلی
    کلا ادم جو گیری هسی به جایی نمیرسی از این جوگیریا ااااا......
    پاسخ:
    خیلی ممنون :|
  • میـمــــکــافـــ ـ ـ ـ
  • درمورد پست آخر نظر می دهم که جای نظر دادن ندارد :

    صبر می کند تا بمانیم...
    صبر می کند
    هی می رویم و بر می گردیم و می رویم...
    + امروز التماس دعا
    پاسخ:
    + محتاج دعا


    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......
    ....... یا مهدی ادرکنی .............. یا مهدی ادرکنی .......

    سلام
    عیدتان مبارک
    پاسخ:
    عید شمام مبارک :)
    سلام عزیزم
    خیلى بى توفیقم که شما دوستاى خوب رو فراموش کردم
    هر وقت که تصمیم میگیرم همیشه سر بزنم یه اتفاقى میافته و نمیتونم
    حالا بگذریم چطور مطورى؟
    نى نى هم خوبه خودمم الحمدلله خوبم البته به لطف دعاى شوما
    پاسخ:
    خداروشکر :)
  • آهسته عاشق می شوم
  • الهی مقدر فرما آنچه در این عید ذبح میشود،منیت من باشد به پای ربانیت تو
    عیدتان عید باد
    .
    .
    .
    التماس نور
  • یکی مثل خودت
  • یا خیر حبیب و محبوب صل علی محمد و آل محمد
    با آخرین پست وبلاگ "روزی او خواهد آمد"
    از شما دوست عزیز
    طلب حلالیت کرده
    و خواهان التماس دعای کثیر هستیم
    یا علی
  • مهتاب شبهای خدا
  • سلام...من زیاد اینجا سر میزنم ... بسیار لذت می برم ..
    پاسخ:
    ممنونم :)
    چه بسیار چفیه هایــ که خونیـ شد تا چادری خاکیــ نشود ....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • واقعنم من همیشه آرزوی اون ساعت رو داشتم ولی اون دکمه تند و کند فک کنم خیلی هم کاربردی تر باشه ...
    پاسخ:
    اونم خوبه :-) ولی استپ بهتره.همه استپ میشن هرکار خواستی میکنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span