هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

:)

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۴۶ ق.ظ

خدای خوب ِ‌ لحظات ِ تنهاییم

...

(جای خالی را پر کنید!)

http://img.ntr5.com/pic/2262bf907af9.jpg


صفحه ی وبلاگ را همینجور بیاید پایین تا برسید به ختم صلوات : )

  • ۹۱/۰۶/۱۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۹)

با سلام , میهن تولز ارائه کننده ابزارهای مفید وبمستر برای صاحبین وبسایتها و وبلاگها افتتاح شد , شما میتوانید با ابزارهای وب ارائه شده در سایت میهن تولز لذت مدیریت وب را تجربه کنید. برای مشاهده برترین ابزارهای موجود در وبسایت میهن تولز به آدرس زیر مراجعه کنید =========== http://mihantools.net ====== با تشکر مدیریت میهن تولز ==== http://mihantools.net
  • پایگاه خبری تحلیلی
  • سلام و درود...این یک دعوتنامه است برای حضور ارزشمندتان در به روزترین پایگاه خبری سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و ورزشی.منتظر حضور شما سرور گرامی وبلاگ نویس هستیم.سپاس و ارادت...
  • علیرضا محمدی
  • خدای من
    تو خالق منی
    و من
    محتاج همیشگی ات ...
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    تنهاییم با وجود تو بی معناست
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    با چشمانی پر از اشک و با دلی تنها و خسته و روحی امیدوار به رحمتت می خوانمت ... !

    و قسمت میدهم به خدایی ات ! مرا لحظه ای به حال خود وامگذار !....مگذار غیر از آنچه که تو می خواهی باشم ای خدای مهربانم ! ...
    یا صاحِبى عِنْدَ غُرْبَتى
    بگذار همه تنهایم بگذارند
    تو که هستی! ...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • خدای خوب ِ‌ لحظات ِ تنهاییم ..... تنهایم .خیلی تنها...
    سلام
    انشاالله هرچه زودتر قسمتتون بشه
    پاسخ:
    ممنون.انشالله روزی شما :)
    خدای خوب ِ‌ لحظات ِ تنهاییم
    کاش همیشه تنها بودم تا تو بودی........
    ........................................................................................................
    ما رفتیم پایین ولی ختم صلوات نبود :-)
    من اگه بخوام سه نقطه رو پر کنم
    میدونم کلی باید دعوا و مرافه با صاحب وبلاگ
    و بازدید کنندگان و غیره بکنم
    پس پر نمیکنم!
    دوستت دارم...
    خدای خوب ِ‌ لحظات ِ تنهاییم
    یه بار دیگه بهم بفهمون ...هنوز بندتم....
    هنوز ....

    بهم -امـــــــــیدی- هست ...
    خدای خوب ِ‌ لحظات ِ تنهاییم

    رفیق لحظات تنهائیم باش...
    نیازی به گفتن نیست ، همان سه نقطه به همراه اشک

    ...
    خدای خوب لحظات تنهاییم هر نفس فقط تو بمان؛تو باش همین.
    و من شعور با تو بودن را داشته باشم.
    الهم صلی علی محمد و آل محمد
  • زهره سعادتمند
  • معذرت میخوام..
    سلام
    بی اجازه در حریم دل لینک شدی
    خدای خوب ِ‌ لحظات ِ تنهاییم ...
    .
    .
    .
    بقیه اش را در تنهایی میگم
    ....
    بیخیالم نشو
    حتی اگه من بیخیالت شدم !!
    سلام
    عاشق این تصویرای نابتم !!!
    اینارو از کوجا میاری؟!
    ختم قرآنم ندیدم دادا!
    التماس دعا
    پاسخ:
    ماهم:*
    تنهایی ام به خاطر دوری از توست . . .
    سلام

    خدای من!
    اگر من بد باشم تو را بنده های خوب بسیار است!
    اما اگر تو برایم خدایی نکنی مرا جز تو خدایی نیست!
    خود بگو به که پناه برم؟!
    با همه بدیهایم باز رو به سوی تو دارم...
    با همه ناپاکیهایم دلخوشم به اسم غفرانت...
    به اینکه حکم استحاله را تو خود جاری سازی بر من آلوده...
    خدای من!
    خدایم باش...
    خدایی کن برایم...
    خدای خوب لحظه های غیر تنهاییم هم باش...
    وقتی من یادم میره تو کنارمی انقد خوب باش که نفسم بگیره اصلا!
    میبوسمت خدا! :*
    خدای خوب لحظه هایم
    خودت خوب می دونی امروز و دیروز و روزای قبلش چقدر دلم گرفته.
    خدای من..
    کاش می تونستم اونقد گریه کنم تا زمینت رو اب ببره و بعد تو منو نجات می دادی و می بردی پیش خودت.
    خسته ام
    خیلی.
    خدای خوب لحظات تنهاییم...
    -چه قدر در منظر عوام با تو نوشتن سخت است!!!-
    از چیزهایی که موجب می شود انسان دوست خدا بشود، یعنی خداوند او را به دوستی انتخاب کند، زیاد صلوات فرستادن بر محمد و آل محمد است، چون پیامبر محبوب و حبیب خداست.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    خدای خوب لحظه های تنهاییم ...
    این دل شوق پرواز دارد و بال پرواز ندارد .
    اسمانت مرا می خواند .
    کاش بال پروازم دهی!
    ببین تنها نیستی..!
    پاسخ:
    بله؟!
    خدای خوب لحظات تنهائیم!!!
    ببخش از اینهمه نقص و جهالتم.تو در همه حال خدای منی.خودت باید خودت را وصف و حمد کنی.ببخش که تو را باندازه’ نیازهایم کوچک میکنم.ببخش که تو را در هر حالم نمیبینم.ببخش از این کوری و قفل بودنم. یا اله العاصین
    دوست دارم رفیق...
    سلام علیکم....

    بی تو هیچ وقت تنها نیستم!!!!!!!
    پاسخ:
    علیکم سلام
  • سجاد شاکریــ
  • یا انیس من لا انیس له . . .
    یا حســـین
    هر آن که با تو وصالش دمی میسّر شد

    میسّرش نشود بعد از آن شکیبایی.....

    سلام
    من به جا smf sfm ام
    صرفا جهت اطلاع بود
    التماس دعا
    یا علی

    زنده کن دلم را به عشق
    خدای من!
    خوشا آنروز که در آغوش رحمت تو به خواب خواهم رفت
    مثل همیشه‌ات ستار العیوب باش..
    مطالبتون خیلی قشنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتگه! ممنون!
    به منم سر بزنید و کامنت بذارید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span