هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

حرفم نمی آید.فقط دعاگو هستیم انشالله، دعاگو باشید.همین!Arabic Veil

تا خاک توست دست به گوهر نمی زنم

تا کوی توست سوی جنان پر نمی زنم

درب آستان تو یک لحظه بسته نیست

جایی که در گشوده بود در نمی زنم

من باد نیستم که زنم سر به هر دری

جز بر در سرای شما سر نمی زنم

حتی اگر تو در نگشایی به روی من

جایی نمی روم و ... درب دگر نمی زنم

مادر مرا به مهر و ولای تو شیر داد

من پشت پا به فطرت مادر نمی زنم

.

*عنوان از اشعار آقای رضا جعفری و شاعر این شعر رو هم نمیدونم

  • ۹۱/۰۵/۱۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۵۸)

سلام دوست عزیز سایت قالب سبز با بیش از 50 قالب زیبا و حرفه با پشتیبانی حرفه‌ای منتظر شماست .قالب سبز به روزترین مرجع قالب و طراحی سایت
  • ❤★❤ گل یاس ❤★❤
  • ◆ تبریک میگم خیلی وب ناز و جالبی داری ایشالا موفق باشی ◆ اگه از وبم خوشت اومد میتونیم تبادل لینک کنیم ◆ تبادل لینک هم تو ستون چپ هم بالای سایت هست یادت نره وب قشنگتو لینک کنی ها ◆ گل یاس منتظر حضور گرمته ◆ التماس دعا ◆
    پاسخ:
    :|
    وقتی بساط گریه مهیا نمیشود
    وقتی که بغض بین گلو جا نمیشود
    وقتی که از خجالت ارباب چشم تو
    حتی گشوده بهر تماشا نمیشود
    یک راه مانده بهر تو آن هم زیارت است
    مشهد برو که کار تو اینجا نمیشود...

    التماس دعا..
    پاسخ:
    جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت
    دعا یادت نره
    پاسخ:
    باعشه :)
    شاید این آخرین شهر رمضان در مقابل چشمانمان باشد:

    پس استشمام کنیم او را ...
    پاسخ:
    [نفس عمیق]
    رفتی سلام مرا برسان... بگو آقا جان! ناخدا -خودش می داند کی- بگو یک نظر... بگو آقا جان از خدا برایش حول الحال بخواه...
    پاسخ:
    چشم :)
    التماس دعا رفیق..
    یاد نره خواهشن..
    امیدوارم حالتو این زیارت اساسی جا بیاره..
    پاسخ:
    گرچه روسیه ولی به هوای زیارت آمده ایم
  • - خط ِ تیره -
  • صدای همهمه ی زائران ِ جلوی ضریح رو که شنیدی یاد ِ ز ه ر ا هم باش
    خیلی دلم تنگ شده برا آقا ...
    خیلی دلم تنگ ِ برای ِ مناجات های سحر حرم ...
    چ ِ روزای خوبی دعوت شدی سادات ...

    خیلی دلتنگ و خیلی ملتمس دعا ....

    آه ...
  • زهره سعادتمند
  • ینی تو روحت! که هربار اینطور داغ منو تازه میکنی..
    میری اونجا یذره از (بقول وافی) قرارهای وبلاگیت کم کن:دی،بشین واسه ما دعا کن
    پاسخ:
    ما قراروبلاگی مون رو هم تو حرم میذاریم:پی
    بسم الله

    بزرگوار
    سلام ما رو هم برسون به همسایه...
    پاسخ:
    خوش به حالتون که همسایه ی آقایید :)
    یعنی الان رفتید و برگشتید؟؟
    یعنی من نرسیدم بگویم التماس دعا؟؟
    التماس دعا
    باب الجواد راه ورودی به قلب توست .....
    پاسخ:
    حاجت رواست هر که از این راه میرود ..
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج به دعا
    آه ه ه ه ه ه.........
    ح.........ر.........م..........
    دعام کن
    پاسخ:
    محتاج به دعا
    کی ؟ کجا؟ مشهد؟امام رضا؟.............خونه ما؟..........ایول در خدمت هستیما
    سلام. تا یار چه بخواهد.
    ما را دعا کنید امشب
    پاسخ:
    شماهم همینطور
    سلام
    جون آبجی اصلاً فک نکنی یه ذره ام حسودیم شد بهت...

    اقا چن بار چن بار؟؟؟
    خیلی التماس دعا رفیق
    خوش به سعادتت...
    مارو این شب قدری فراموش نکنی...
    یاعلی
    پاسخ:
    دعامعا یادد نرده
  • منتظر بهار
  • من و بی قراری های دلم برای حرم ...

    دعا کن تا مام رفتیم حرم دعات کنیم :)
    دعا کن آقا زود زود دعوتمون کنن :)
    پاسخ:
    حتمن:)
  • نای دل فقط آه
  • از طرف ما به پادشاه کبوتران بگویید،دل کلاغی رنگ کبوتری تنگ است...
    پاسخ:
    روزی تان انشالله
    التماس دعا ....
    پاسخ:
    ماهم
    باسمه الأعلی؛
    باسلام و احترام؛
    منتظر کسانی هستیم که می خواهند عشق را در معنای واقعی بشناسند . . .
    یاعلی.
    سلام..
    معبـــــ ود من"العفو"
    پاسخ:
    سلام
    سیده جان یک دنیا التماس دعا دارم
    خیلی خیلی خیلی به فکر من هم باش تو صحن انقلابی که دل خودم و خودت براش پر میکشه
    توکه اهسته میخوانی قنوت گریه هایت را
    میان ربنای سبز دستانت دعــــــــــــــــــــایم کن که من محتاج محتاجم
    یا علی
    پاسخ:
    ماهم خیلی خیلی خیلی التماس دعا داریم کربلایی :)
    امام حسین یعنی فراموش می کنه نیت خالص زیارت نرفته رو اون دنیا؟
    عمرا
    پاسخ:
    اصلا!
    ما هم جامانده ایم بانو! شما دعا بفرمائید...
    ....
    من هم ان شا الله در راه مشهد الرضا هستم. به زودی.
    چه خوب ست روز های آخر رمضان.
    جا مانده از کربلاییم و در راه مشهد الرضاییم.
    پاسخ:
    چه خوب، پس خیلی التماس دعا
    من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندارم
    تو می روی به سلامت سلام ما برسان...

    +مخصوصاً امشب!
    پاسخ:
    التماس دعا مخصوصا امشب
    خوش به حالت
    امام رضا چه زود به زود میطلبه
    پاسخ:
    :)
    مگه ممکنه یادتون بره مارو دعا کنید
    پاسخ:
    هرچند این بار سربازی تو حرم ندیدم اما همینجورکی یادتون بودم:)
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • التماس دعا....
    پاسخ:
    محتاج ِدعا
  • منزل مرصاد
  • خوش به سعادتتون
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج به دعا
    . . .
    پاسخ:
    سه نقطه
    خوش به سعادتتون
    سعادت نداشتیم بگیم التماس دعا
    زیارت قبول خانوم
    نمیدونم چرا همیشه فکر میکردم شماهم همسایه اقایید!!!
    پاسخ:
    ممنون.دعاگو هستم؛اینجا، کافی نت حرم! :)
    زیارت قبول...

    بیت عنوانو مدام می خونم با خودم...برای وقتی که دلم هوای حرم، یه سرش می زنه....خیلی خیلی قشنگه..
    پاسخ:
    انشالله روزی شما
    خوش به حالت اینقد به دعات نیاز دارم که نگو
    به اقا بگو خودش میدونه
    جهادی مون خیلی پیچیده تو هم بگو دستم به دامنت اقا خودت بازش کن
    مطهره خیلی خیلی دعام کنیا ............
    فقط نگو که برگشتین
    بی معرفت نباید به من یه خبر میدادی
  • علیرضا محمدی
  • ما را به دعا کاش فراموش نسازی ...
    پاسخ:
    شمام همینطور
  • باران (دلتنگ)
  • سلام
    اومدم که براپست حضرت دلبر امام رضادعوتتون کنم که دیدم حضرت دلبر زودتر
    اینکارو کرده
    التماس دعا
    بازم دوست داشتین بیاین و یه سربزنین.....................
    مرا نیز بطلب ایها السلطان ...


    قبــــــــــــول باشه ...
    سلام
    زیارتون قبول
    پاسخ:
    ممنون
  • زهره سعادتمند
  • یه صحبتی با امام رضا میکردی که آخر شهریورم دعوتت کنه که ما رو اونجا ببینی! ظاهرا مشهد برات سهل الوصول تر از قمه!
    پاسخ:
    قمم میام اما زمانی که قمم سختته بیای حرم :)
    زیارت قبول..! :)
    پاسخ:
    ممنون :)
  • سجاد شاکریــ
  • یابن الشبیب! جای تو خالی است در حرم
    وقتی میان صحن رضا گریه میکنم . . .
    .
    .
    التماس دعا
    پاسخ:
    حتی گزینه ی مناسب!
    زکات این مشهد رفتن های پیاپی رو میپردازید ایشاالا دیگه!؟
    پاسخ:
    چه جوری بپردازیم؟
    زیارت قبول ...
    پاسخ:
    ممنونم
    با سلام جوکار هستم مدیر جامع ترین سایت خودرو ایران
    وب لاگ شما را مطالعه کردم جذاب بود
    شما را در صفحه سایتم قرار دادم
    یک سری به سایت ما بزنین اگر صلاح دونستین سایت ما رو هم لینک کنید
    www.aradcar.ir
    با تشکر.
    پاسخ:
    باتشکر
  • بیدی خشک که دوست داشت مجنون باشد...
  • تمام زنده‌گی ِ من
    تویی امام رضا(ع)...

    امام رضای خوب‌م.
    پاسخ:
    همه هستی م
    سلام عزیزم بالاخره برگشتی از مشهد؟؟؟
    تیکه هم که میندازی؟!!!
    به توهم میگن رفیق
    پاسخ:
    چقد دلم تنگته:*
  • منتظر بهار
  • اومدی از مشد ؟
    زیارت قبول :)
    پاسخ:
    اوهوم.مرسی :)
    سلام.
    ممنون .
    طلبه واسه من زیاده . نبودم نیستم نمیشم.......
    پاسخ:
    بله؟!
    زیارت قبول....

    کبوتر هم نشدیم!! می بینی والللا؟؟!


    پاسخ:
    شما که همیشه کبوتر حرم بانو هستید ..
    زیارت قبول
    وقتی دیدم از کافی نت حرم جواب کامنتمو دادید حس خیلی خوبی بهم دست داد.
    زیارت قبول
    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام . انشاالله کربلا
    پاسخ:
    سلام.انشالله
    عاشقانی که مدام از فرجت میگفتند، عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری ...
    پاسخ:
    :(
  • آهسته عاشق می شوم
  • دنیا دنیا التماس نور...
    رفته ای... خوب کرده ای اصلا! / روزها می روم حرم، حالا..
    لابه لای زیارت بانو، بعد هر "السلام" می گریم !!

  • حبابـــــــ
  • ایـنـــجـا
    فــــــــَـقــــط
    واژه مے فـــُـــروشــــیـمـ
    و
    ســــُـکــوتــــــ مے خـــَـریــمــ
    چـــه تـــِـجــارتـــــِ درد نـــاکے ســـتـــ
    آمدنتان سرشار از خیر وبرکت باشد انشالله ....
    منتظر نوشته های نابتان هستم....
    پاسخ:
    ممنون:)
    ببخشید یادم رفت زیارت قبول بگم ...حتما که قبوله از بس هی دعوتت میکنن نمیدونم کجایی اصفهانی یا مشهد !!!!
    دلم واست یه ذره شده ولی برا دانشگاه اصلا :((( ماهم که مجبوریم همو دانشگاه ببینیم
    راستی عیدت هم مبارک عزیزم
    مرسی از یاد آوری عطر عید فطر:)
    پاسخ:
    عیدت با برکت:*
    دارد باران می بارد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span