هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

طبیعتا باید این سحرها و روزها و شب ها، سحرها و روزها و شب های خوب و خاصی باشند به برکت ماهِ‌ خدا، اما نیست!

همه چیز به همان تکراری ِ‌روزهای قبل است، آنقدر تکراری که گاهی دلم میخواهد مثل توی فیلم ها، بزنم زیر میز ِ زندگیم توی کافه ی دنیا!

یک جای دلم میلنگد .. و به تو فکر میکنم خدا، که چقدر خسته شدی از من!

دعادعا میکنم برای دریافت پیامکی از سازمان عتبات دانشجویی..

  • ۹۱/۰۵/۱۵
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۵)

  • افزایش بازدید و پیج رنک
  • افزایش پیج رنک | افزایش بازدید | افزایش فوق العاده پلاس وان | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است | 1 عضویت در سایت 2 فعالیت در سایت و دریافت سکه 3 اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن سایت به ازای هر 10 عضوی که به سایت معرفی کنی 1000 امتیاز رایگان میده بعد از عضویت به صفحه معرفی به دوستان برو و بنر ما رو توی وبلاگت قرار بده تا امتیازات بیشتری کسب کنی | به همین خوش مزگی = تک لایک
    پاسخ:
    اجرکم عندالله!
    سلام خوبی؟
    ببین من یه وبلاگ ساختم که به دامنه وصلش کردم.
    کلی فکر کردم که ببینم تو چه موضوعی بنویسم نتیجه گرفتم که شاید طنز خوب باشه...
    الانم تو زمینه ی طنز فعالیت میکنم و هر روز 10 تا 20 مطلب خنده دار که از تمامی سایت ها و وبلاگ های طنز برداشتم و البته چکیده و بهترین هاشون...
    یدو تا پیشنهاد دارم برات:
    1-فونت نوشته هات رو یکی بیشتر کن که بیشتر تو چشم بیاد و راحت تر خونده بشه و عکس هایی هم که سیاهن و نوشته هاش قابل خوندن نیست(به راحتی) نزار.
    2-تبادل لینک میکنی؟
    اگه قبولی منو با اسم شهر مجازی ایرانیان و آدرس iranwebcity.com لینک کن و بهم بگو تا لینکت کنم.
    نظرتم در مورد وبم بدی خوشحال میشم.
    از انتقادم خوشم میاد.
    فعلا خداحافظ
    پاسخ:
    آ دیگه؟!
    اگر وبلاگ شما بازدید بالای 500 داره با لینک باکس69 می تونید بازدید اون را چندین برابر کنید(حتما امتحان کن)
    لینک باکس 69 چیست link69.ir
    شاید تا بحال در سایتها و یا وبلاگها دیده باشید که یک باکس درون سایت قرار داده شده که درون آن مطالبی وجود دارد که به صورت لینک می باشند
    لینک باکس69 با قرار دادن لینک باکس سایت درون سایتها و وبلاگهای پربازدید این امکان را به شما خواهد داد که مطالب شما مورد بازدید بسیاری از بازدیدکنندگان اینترنت قرار گیرد
    برای شروع کار باید چکار کرد؟
    اگر سایت و یا وبلاگ شما جزو سایتهای با بازدید حداقل 500 نفر در روز می باشد به قسمت دریافت لینک باکس مراجعه نمائید و با دریافت کد و قرار دادن آن درون سایت و یا وبلاگ خود شروع به ارسال لینکهای برتر خود برای ما نمائید.
    لینکهای شما پس از تائید در لینک باکس تمامی سایتهای طرف قرارداد لینک باکس 69 قرار خواهد گرفت
    پاسخ:
    اگه جزو سایتهای با بازدید حداقل 500 نفر در روز نباشه چی؟! :)
  • سید محمدرضا
  • انّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ اذا دعان

    رمضان را باید با حسین نفس کشید...
    حال ِ منم بدتر از همیشه‌ست!
    پاسخ:
    انگار واگیرداره! :)
  • آهسته عاشق می شوم
  • "دعادعا میکنم برای دریافت پیامکی از سازمان عتبات دانشجویی"
    دعا می کنم که دعاتون مستجاب بشه...
    ولی هر جا زیارت نصیبتون شد ما رو هم دع بفرمایید...
    خدا داره باهامون حال می‌کنه
    خسته‌گی کجا بود؟
    پاسخ:
    :)
  • علیرضا محمدی
  • شاید همین روزها روزهای غیر تکراری توست ...
    روزهایی که کلافه ای از تکرارها ...
    پاسخ:
    و خواب هم که ندارد خیالِ بیداری
    "الف...
    .
    بر گردن عشق ساده ام
    که انگشترش نخی ست
    گلوبند زمردین شعر مرا
    باور نمی کند کسی
    لعنت به شعر و من
    ...
    سلام و درود
    این بار نیز خانه ی ما با یک رویای جدید و یک ضیافت دیگر میزبان شماست. نمی دانم این میهمانی ها تکراری شده اند یا هنوز دوست داشتنی هستند. این بار اما با دو سفره افطار؛ یک آیه قرآن العزیز؛ یک رباعی از شیخ شیراز؛ چند سطر دست و پا شکسته از بهنام؛ چند تابلو بر در و دیوار خانه مان و یک غزل شخصی و یکی دو مطلب دیگر میزبان افکار روشن و چشمان خوش بینتان هستم. امید که ردپای عبورتان و گرمای حضورتان روشنا بخش اندرونی خانه مان باشد.
    پاسخ:
    سلام
    امان از مکررات زندگی که روحمان را مکدرکرده است...
    و من نیز خدا خدا میکنم برای پیامک ....
    انشالله هر چه خیر است پیش آید...
    پاسخ:
    ممنون.انشالله :*
    با دستهای خالیم به بارگاه قدس میروم
    به یادت.

    پاسخ:
    التماس دعا :)
  • مهاجر(مسافر)
  • راست میگی به خدا همه چیز کسل و خسته کننده هست حتی خدا هم خسته از من
    سیده جوون تو هم اسم نوشتی؟
    برا من که عمرا پیامک بدند
    اگه واست پیامک اومد واسه من بفرس حداقل برا یه لحظه ذوق زده بشم
    نامردی اگه نفرستیش واسه من
    پاسخ:
    اوهوم. به دعای ما که باران نمی آید اما دعا میکنم اسم هردومون در بیاد :)
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    1- انشا الله پیامک هم می آید
    2- وبلاگ زیبایی دارید فقط کمی مطالب در آن نامنظم قرار می گیرد و عکس بالای صفحه خیلی حجیم است.
    3- لینک شما را در وبلاگم قرار دادم اگر مایل بودید لینک ما را هم قرار دهید(البته من هنوز شروع به نوشتن نکردم)
    4- خدا هیچ وقت از بندگانش خسته و ناامید نمی شود همیشه برای برگشتن پیش خدا راهی هست خدا بی نهایت خوبی هاست ما هم برای رسیدن به خدا سرچشمه همه زیبایی هیچ محدودیتی ندارید مهم این است که عزم کنیم و حرکت کنیم در این حرکت هم استقامت داشته باشیم آن وقت می توانیم به آن بالا ها هم برسیم.
    5- اگر دو روز انسان شبیه هم باشد خیلی بد است برای همین همیشه سعی می کنیم حداقل یک نکته مفید یاد بگیریم.
    پاسخ:
    بر منکرش لعنت
    سلام
    آره ، خدا از ماها خسته شده.
    یه پیشنهاد برا همه بچه حزب اللهی های لنگان:
    سخنرانی های آقای پناهیان پیرامون خودسازی رو هر شب شبکه قرآن حول و حوش 12 شب نشون میده.بد نیست ببینیم تا یه تکون بخوریم.اونایی که تکون نمیخوان، به قول آقای پناهیان: ایشالا هرچه زودتر وارد بهشت شن
    پاسخ:
    ایشالا :)
    سلام
    خوبی رفیق؟؟؟
    دعای گوی دعا دعات هستم...
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    مچکر.علی یارت
    ح س ی ن منی و انا من ح س ی ن...
    برای ثانیه ای سکوت
    نه به خاطر پست
    که فقط از دیدن عکس بالای صفحه و بارگاه قدس
    و ایکه چقدر
    چقدر
    چقدر
    فراق دوست نه آن میکند که بتوان گفت...
    .
    .
    رمضانی
    نصیبت شود
    بنشینی در صحن ش و خیره شوی
    چشم بدوزی به همان
    ح س ی ن منی و انا من ح س ی ن...
    پاسخ:
    انشالله
    نمی دونم چرا ماه رمضان های قبل هم معنویت بیشتری داشت برای من
    پاسخ:
    برای من هم.
    سلام
    آقاااااااااااااا چرا اذیت می کنی؟!
    من یه ماه نبودم خوب!به هیشکیم سر نزدم خوب!
    تیکه ننداز دیگه!
    بخدا هنو دوستیم با شما!از این به بعد کچلت می کنم اینقد بیام اینجا!
  • آهسته عاشق می شوم
  • بلیت ماندن است مانده روی دستهای من
    در این همه مسافر حرم نبود جای من؟
    پاسخ:
    دل هامان شکست حرم را بیاورید ..
    عزیزم بهتره یه جور دیگه به زندگی و دنیا نگاه کنی
    پس امام زمان چی بگه؟
    هر روز منتظر و امیدوار به اجازه ی خدا
    اگه ما بچه مذهبیا اظهار خستگی کنیم پس وای به حالمون تو این دنیای پریشان.
    با توجه به امیدواری آقات و سرورت امیدوار باش.
    التماس دعا
    درد ش را می فهمم.............


    ب غ ض
  • حقایق را بیابید
  • انشا الله در آینده قسمت می شود.
    دل شکسته محل رحمت خداست؛
    دل ِ شکسته ات را
    به خدا بسپار...
    پاسخ:
    حسین ِ من، بیا و این دل شکسته را بخر ..
    سلام عزیزم...
    نمی دونم چی بگم...
    پاسخ:
    در این همه مسافر حرم نبود جای من ..
  • - خط ِ تیره -
  • خیلی خاک بر سریست
    الان که اینجا رو خوندم تازه یادم افتاد میخواستم ثبت نام کنم و ...
    یعنی اینقدر ... از یادم برده بودند ...

    وای دلم ...
    پاسخ:
    یاد بردن، توی مرام خاندان شان نیست!
    روزهای بی وفا
    واقعا شما بدید
    باز ماندم این عقب
    بازهم جلو زدید ...

    منم مث توام . میدونی! فک میکنم ما خیلی بی لیاقتیم ! تو بیشتر

    خوش به حال تو و دلت که فقط یه جاش میلنگه . دل منکه اینقدر اوراق شده که حتی اسم ننوشتم واسه عتبات دانشجویی (بماند که کسی رو هم نداشتم که قبول کنه باهام بیاد) اما خودمم دوس نداشتم . ترجیح میدم اول واقعن عاشق و مشتاق شم بعد برم.
    پاسخ:
    راستی اسمت دراومد؟ یادم رفت دعا کنم:)))
    من هم دقیقا همین حال و روز را دارم. شاید شدید تر از حال و روز شمایان!
    شاید سخت تر از هر دردی.
    شاید سخت تر از هر سخنی که بتوان گفت
    دو بار قسمتمان شد نرفتیم.
    این بار دیگر آنقدر چرک و سیاه شدیم که راهمان نداند.
    پاسخ:
    گِـره از کــــار ِ د ِلـــــم وا نشـــــود
    دیگر لیاقتش را نداریم.
    بیست بار امتحان کردم شاید فرجی شده باشد
    شاید اشتباه شده باشد
    همه ش نا امیدم کردند... .
    همه ش اشک پدر چشمان را درآورد.
    دل سوخته ی یوسف سربه نیزه ایم. خدا می داند.
    پاسخ:
    به لیاقت هم نیست؛‌ به دعوت است...
    از منم همین بود. . . .
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • من در ازای کرببلا گریه می کنم...
    پاسخ:
    نبری گریه می کنم ..
    بسم رب الحسین...
    من کرب بلا میخوام
    التماس دعا...
    پاسخ:
    به آرزوی یک جوان خام تن نمی‌دهد
    سیب از درخت افتاد تو از دماغ فیل ستاره از اسمان من از ژل سراط گاهی فرقی نمیکند از کجا سر نوشت مشترکی است سقوط
    خدا خسته نمیشه هرگز.......

    حتی از من!
    پاسخ:
    امیدوارم
    آخ کاشکی دغدغه ی من الان یه چیزی تو مایه های این غصه ی شما بود !
    خیلی خوشبحالتونه و حواستون نیس !
    تا لیاقت نباشه دعوتی هم نیست...
    پاسخ:
    مخالفم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span