هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

یا مُبَدِلَ السَّیئات با الحَسنات ..

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۱۰ ق.ظ

زندگی ام را دوست دارم؛ از همان وقتی که یک الف بچه بودم تا الان که20 و اندی از زندگیم میگذرد، اما یک جاهایی از آن را دلم میخواهد پاک کنم. ویک جاهایی را پاک تر، آنقدر محکم که بالکل پاره شود حتی! بعد وقتی زندگیم را میگیرم بالا ببینم همه چیزش خوب است به جز چندتا پارگی. اصلن هم یادم نیاید که این پارگی ها برای چه بوده. نمیخواهم فکرش را هم بکنم. اصلن ای کاش خدا همان طور که به حرمت این ماه از پرونده ی سنگین مان خیلی چیزها را به سادگی آب خوردن پاک میکند، از ذهنمان هم پاکشان کند، حالا نه به همان سادگی، اما پاکشان کند. پاک ِ پاک. انگار نه انگار ..

http://irannaz.com/user_files/L129080122169.jpg

  • ۹۱/۰۵/۰۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۲)

  • منتظر بهار
  • گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم ؟!
    :(
    انسان اسم ش روی ش است، از اساس فراموش کار است. ولی خب من علاقه ای به فراموش کردن اشتباهات گذشته م ندارم. نه این که ازشان درس بگیرم و از این قرتی بازی ها، نه! می خواهم خودم را آزار بدهم.
    پاسخ:
    خودآزاری دارین؟! :دی که چی بشه؟!
  • علیرضا محمدی
  • می دانم او که در برابر چشمان مردم رسوایم نکرده بعد ازین هم رسوایم نمی کند ...
    ایشالا ....
    سلام دوست عزیز
    آرزوی زیبا و صمیمی شما رو خوندم
    آرزویی که همه ما هم داریم...
    و ماه رمضان بهترین فرصت برآورده شدنشه
    خوشحال میشم به لب های خط خطی سر بزنید
    در صورت تمایل به تبادل لینک هم خبرم کنید
    شادیت همیشگی
    پاک کن لازمم هم برا ذهنم هم برا اعمالم .....
    گیر آوردی خبر بده
    خداوندا به حق هشت و چهارت
    زما بگذر شتر دیدی ندیدی
    موافقم!
    یک "آه" عمیـــــــق ...
  • سید محمدرضا
  • یا مبدّل السّیئات بالحسنات؛
    اغثنی ...
    فعلن "مددت یدى" تنها چیزی ِ که میتونم در راستای این پستت بگم رفیق
    پاک میکنه رفیق....پاک پاک.
  • منتظر پرواز
  • دکمه ی delete یا به اصطلاح خودمان پاک کن!
    همیشه باشد وجود داشته باشه..همیشه!
    فراموشی یه نعمته بزرگه.
    اون پست قبلی یه قرارداد سود در سود بوداااااااااااا
    ...........................
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • یا مُبَدِلَ السَّیئات با الحَسنات ...
  • یک پسر نسبتاً معتقد
  • نه اینی که گناهان را پاک کند ، نه "مبدل سیئات بالحسنات" !



    + ...
    پاسخ:
    ؟!
    حضرت باری تعالی که پاک کن دست می گیره دیگه مثه ما نیس که به پارگی منجر بشه خب !
  • زهره سعادتمند
  • اینطوری نیست و هر غلطی دلم میخواد میکنم! اگه قرار بود کلا از همه جا پاک بشه که دیگه واویلا..
    کاش میشد......
    مکه که رفته بودم توی مسجد شجره کسی گفت کنار رکن یمانی اونجا که خونه خدا به یمن قدم های علی ع شکافته شده جایی است به نام مستجار هر کس در اون نقطه به دیوار کعبه صورت بگذاره و به گناهانش اقرار کنه خدا طوری گناهانش رو می بخشه که حتی زمان و مکان وقوع گناه و اعضا و جوارح انسان هم گناه را فراموش می کنن
    امید که خدا توی این ماه گناهانمون رو این طوری ببخشه.
    بیایید به یاد دوست وبلاگیمان فاتحه ای بخوانیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span