هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

Title-less

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ

انقدر روزها کش دار و طولانی شدند که از بیکاری مفرط میروم سراغ صندوقچه ی قدیمی ام که پر است از خاطرات بچگی.آن موقع ها ینی10سال پیش، بیشترین راه ارتباطی با دوستانم نامه نوشتن بود. البت نامه هایی که خیلی هاشان را به اندازه ی خرید یک تمبر، فرصت نشد پستشان کنم! ولی هنوز با پاکت هایشان توی صندوقم جا خوش کردند. یک عالمه نامه ی لوس دختربچه های 11-12 ساله مِن بابِ دلتنگی و قهر و گلایه و در آخر آشتی(به نظرم دختربچه های9تا14سال لوس ترین دخترها هستند با روحیات خیلی مسخره:دی) یکسری عکس و کارت پستال و برچسب ِ یادگاری شخصیت های کارتونی و بازیگران که هنوز دلم نیامده بریزمشان دور و از همه خنده دارترش، یک عالمه کاغذهای کوچکِ تقلب با فونت خیلی ریز! همینجور که دارم میگردم میرسم به یک کاغذی که با دیدنش یک لبخند بزرگ میزنم! کاغذ ِ قراردادی ست بین من و خدا به این مضمون:

به نام خدای خوب خودم.این قرارداد در تاریخ1385/3/28 بین یکی از بنده های خدا و خداوند بسته میشود.طبق این قرارداد خداوند قول میدهد که نمره ی زبان بنده خدا را از 18پایین تر نیاورد(17/5هم خوب است) و بنده ی خدا را خوشحال کند مثل دو سال گذشته. و در برابر این عمل بنده موظف است این5 مورد کار را انجام دهد: 1- *خواندن نماز صبح یکبار در هفته 2- خواندن نماز ظهر اول وقت یک بار در هفته 3-خواندن نماز شب(مغرب و عشا) به جماعت یک بار درهفته 4- روزی 5صلوات 5- خواندن دو رکعت نماز شکر در هفته. این قرار داد تا یک ماه می باشد و انجام دادن این کارها بعد از یک ماه از روی تمایل است.


بعدم یه امضا به شکل قو(!) کردم و برای امضای خدا هم جا گذاشتم! یه همچین بنده ی پرویی بودم من!4chsmu1.gif

*نماز ِ صبح ِ قضا نشده!

  • ۹۱/۰۵/۰۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۲)

یعنی شما 6 سال پیش انقدر بچه بودی
پس الان هم نباید خیلی توقع داشته باشیم
پاسخ:
تو یه روز آدم میتونه از این رو به اون رو بشه دیگه چه برسه به شیــــــــــــــــش سال!
بو بیا اپم
میگما !
میذاشتید حداقل پن شیش سال دیگه که بگید الان دیگه من بزرگ شدم!
چیزی نگذشته هنوز که !
پاسخ:
وبلاگتون باز نمیشه واسه من چرا! شما بخندین ولی اون موقع که من این قراداد رو مینوشتم کلی هم ناراحت بودم و استرس و بغض داشتم:دیییی
  • منتظر بهار
  • ینی عاشقتم :دی
    چقدم آسون گرفتی برا خودت ها :دییییییییی
    پاسخ:
    تازه یادم نمیاد به قرداد عمل کرده باشم! :دی
    بودی ؟
    یه همچین آدم پرروی "بودی" ؟؟
    هع !!
    ببین یعنی من اگه خدا بودم همچین کارایی میخواستی واسم بکنی تف هم تو صورتت نمینداختم !!باور کن!
    حالا بالاخره نمره زبانه چی شد؟
    درضمن با نظرت درباره دخترهای 9-14 ساله کاملا موافقم !البته یمقدار هم زیاده روی کردی . من اعتقادم بیشتر روی دوره راهنماییه ! یعنی حالم از هرچی دختر دانش آموز راهنماییه بهم میخوره !!
    ادامه رو نخوندم
    وای جالب بود
    پاسخ:
    ادامه چیزی نبود!لینک دوستانه
    بسم الله
    سلام
    خوب حالا چند شدی؟
    خدا رو شکر
    گه گاهی سر بزنید
    پاسخ:
    میرسیم خدمتتون
    سلام خوبی ؟ وبلاگ زیبای داری به سایت من هم سر بزن کلیه اخبار و موزیک های جدید متین حک را می تونی تو این سایت دانلود کنی راستی در قرعه کشی ارسال بیلیت رایگان کنسرت هم قرار میگیری فقط کافیه در سایت ثبت نام کنی و در سایت فعالیت کنی لطفآ اگه به فیس بوک هم دست رسی داری این صفحه را هم لایک کنnhttp://www.fb.com/MatinHekFans تا از جوایز ویژه بهرمند بشی، منتظر دیدار شما هستیم/. nجهت ارتباط و همکاری در زمینه ساخت آهنگ،شعر،تنظیم با متین حک با شماره تلفن زیر تماس بگیرد. شماره تماس: ۰۹۱۹۸۳۰۵۱۲۱لطفا از دادن پیامک خوداری نمایید به هیچ وجه جواب داده نخواهد شد.
  • سید محمدرضا
  • میگن عاقل را اشاره ای بس است!
    شما خودتون قضاوت کنید؛ سرکار علیّه ای که با ذات اقدس الهی ( به قول آقای جوادی)؛ اینجور تا میکنه؛
    چه ها که به سر ِ من نیاورده
    یا قاصم شوکة المعتدین ...
    پاسخ:
    بعدم خدا راضی و شماها ناراضی!؟ :دی
    من که آخرشم نتونستم از زبان 18 بگیرم ....
    ولی خیلی قرار داد باحالی بود ....کلی خندیدم....
    خب الان یه سوآل دیگه.
    این پست دیگر لوس نیست یعنی؟
    پاسخ:
    سوال بعدی! :)
  • - خط ِ تیره -
  • ینی عاشقت شدم :دی
    خعلی خوب بود
    دخترا به طور کلی لوسن !! اون سن ها ب شدت لوس تر !! شما بگو اصلا غیرقابل تحمل :دی

    ولی من از اون اول بچه مستقلی بودم لوس نبودم
    اصلا همشو تکذیب میکنم

    :دی

    سیده خانم دعا ...
    پاسخ:
    محتاج به دعا
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • خیلی باحال بود. بسی خندیدیم.....
    پاسخ:
    :))
    چه کم توقع بودید کوچیکیاتون !

    پاسخ:
    البته این خواسته اون زمان به نوبه ی خودش خواسته ی خیلی بزرگی بوده! :))
  • علیرضا محمدی
  • این روزها چقدر دنبال همین زبان متفاوت دخترها هستم
    دنبال نگاه ها و سادگی ها و لوس بازی هایشان
    ...
    پاسخ:
    خدا دخترتون رو حفظ کنه :)
  • محمد ( فاش )
  • یاد مشروطیمون افتادم ...
    پاسخ:
    یک دقیقه سکوت! :دی
    سلام سیده جووون
    خیـــــــــــــلی و بسی بیشتر سر خدا منت گذاشتی ها!!!
    بیچاره خدا با این بنده هاش
    یعنی بازم به تو که بخاطر یک نمره ناقابل یاد خدا افتادی ماها که چی بشه یاد خدا بیفتیم آخه نکه تو این زبان و ریاضی که همه می نالیدند استعداد داشتیم
    پاسخ:
    بابا استعداد بابا ریاضی دان بابا میسیز! :دی
    تعریف ازخود نباشه را به اون آخر نظرقبل اضاف کن آبروم رفت

    مثلا میگماااااااااااااااا چی بشه یاد خدا کنم!!!
    عزیزمممممممممممممم

    زبانتو چند شدی آخر؟
    خیلی منویاد بچگی های خودم انداختید.
    منمازین قول و قرارا زیاد باخدا میذاشتم وباید مینوشتمشون توی دفترچه خاطراتم وگرنه نمیشد.
    یادش بخیر
  • همسرآقاسید
  • سلام
    خبر ارسال شده در مورد سرباز گمنام صحت ندارد و ایشون در سلامت کامل هستن
    یا علی
    پاسخ:
    خیلی ممنون که خبر دادید.خداروشکر خیلی خوشحال شدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span