هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

من و جدا شدن از درگهت خدا نکند ...

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۴۸ ق.ظ

دوستت دارم میشود: یک جمله، یک جمله ی دو کلمه ای، دو کلمه ی نُه حرفی!

نُه حرف؛ برای ابراز تمام احساسات کسی که همه هستی اش تو هستی کفایت می کند؟

حضرت مهربانی ها؛‌ می کُشی مرا ..

شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیفتد

جدا ز دامن مادر به دام دانه بیفتد

شبیه طفل جسوری که رنج داده پدر را

برای گریه اش اینک به فکر شانه بیفتد

درست مثل جوانی شرور و هرزه و سرکش

که وقت غصه و غربت به یاد خانه بیفتد

شبیه متهمی که به دست خویش بمیرد

و یا به پای خودش دست تازیانه بیفتد

منم مشبّه تشبیه های فوق، وَ ای کاش

که از سرم هوس گفتن ترانه بیفتد

نشان گرفته دلم را کمان ابروی ماهت

دعا بکن که مبادا دل از نشانه بیفتد

همیشه وقت زیارت، شبیه پهنه ی دریا

تمام صورت من در پی کرانه بیفتد

شبیه رشته ی تسبیح پاره، دانه ی اشکم

به هر بهانه بریزد به هر بهانه بیفتد

ولیِ عهد دلم نه، تو شاه کشور قلبی

که با تو قصه ی جمشید، در فسانه بیفتد

خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو

بیا که آتش صیّاد، از زبانه بیفتد

الا غریب خراسان! رضا مشو که بمیرد

اگر که مرغک زاری از آشیانه بیفتد

(+)


پ.ن: اللهم عجل لولیک الفرج(+)

بعدن نوشت: عکس های لینک ناراحت کننده ست.خیلی دقیق نشید!


  • ۹۱/۰۵/۰۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۷)

  • عاشق یک لحظه نگاهت
  • سلام
    به شما مهربون طاعات شما موردقبول درگاه حق.
    بار خدایا؛

    وسوسه های نفس نگذاشت، جانم در نهر رجب تطهیر شود؛

    از در آویختگان درخت طوبای شعبان هم که نبودم؛

    ترحم فرما و در دریای رحمت رمضانت مستقرم نما ...

    `
    دلمان سخت به کویش چه هوایی شده است...
    سلام.
    گر قسمتتان شد سلام ما برسان...
    پاسخ:
    رفتیم و آمدیم .. دعاگو بودیم
    شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیفتد....
    سلام
    عبادات نابتون قبول

    عازم سفری هستم به ژرفای وجود
    فقط از تو می خواهم؛ روشنایی افق پنجره امیدم را!
    خدایا بحق سحرهای خودمانی میهمانیت
    خدایا بحق شریف ترین مراتب شرفت...
    لایقم کن....

    رسول الله (صلی الله علیه و آله): عَنِ اللّه تعالی: کُلُّ عَمَلِ اِبنُ آدَمَ لَهُ اِلاّ الصَّوم وَ هُوَ لی اَنَا اَجزِء بِهِ؛ خدای تعالی فرموده است: روزه برای من است و من پاداش آن را می‏ دهم. وسائل الشیعه، ج 7،ص 294، ح 15

    اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم
    التماس دعا در سحر های ناب رمضانیتان
    پاسخ:
    سلام
    آخ ...
    چقدر من عاشق این شعرم ...
    با صدای محمد اصفهانی

    راستی لینکی که گذاشته بودی هم خیلی عالی بود !
    آقا اون موقع داغ بودم نفهمیدم
    الان میخوام بالا بیارم
    خیلی حالم بده ...
    این چه لینکی بود گذاشتی آخه دهن ماه رمضون خدا رو خوش میاد آدم ازین عکسا ببینه ؟
    پاسخ:
    حقیقته!‌:(
    کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد
    بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
    گدای کوی رضا شو که این امام رئوف
    به سینه احدی دست رد نخواهد زد
    سلام و درود
    بوی بهش می آید انگار!
    گویا مسافر بهشت بوده اید.
    تنفس در فضای ملکوتی اش گوارای وجود پاکتان...
    دلم پنجره های مشبکی خواست که وصلت میکند به آسمان هفتم!
    التماس دعا...
    در پناه حق...

    پاسخ:
    محتاج به دعا
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • التماس دعا...
    قبل از لینکای اینطوری یه هشدار میدن عمو !
    پاسخ:
    به لینک نزدیک می شوید!‌:دی
    ولی این شعره رو که اصفهانی میخونه خیلی دوست میداریم !
    چقدر دلم هوای حرم دارد...
    +
    گفتن ندارد
    اما لینک شدید عزیز
    سلام.
    عیدی مان انشالله زیارت مدینه باشد در نیمه رمضان و
    زیارت امام رضا علیه السلام در آخر آن
    پاسخ:
    و زیارت امام حسین انشالله
  • منتظر بهار
  • جهان دل است و تو جانی، نه بلکه جان جهانی
    همه سکندر و دارا، کزین فسانه بیفتد
    خواهری عکس ها را دیدم و حالم.. خراب شد.....
    یا ضامن آهو
    اشک امان نمی دهد.
    سلام
    دقیق نشیم که یه موقع حالمون بد نشه !!!!!!اونا هم برادر و خواهرمون هستن ...تا کی باید جدا باشیم !!!!مگه خون ما رنگین تره ... وقتی میگیم اللهم عجل لولیک الفرج یعنی چی ؟؟؟؟؟
    (عزیزم یه وقت ناراحت نشی منظورم تو نبودی !!!)
    پاسخ:
    ناراحت نشدم :)
    این شعر و که می خونم حال دلم عوض میشه... میشم شبیه مرغک زاری کز آشیان بیفتد...
  • علیرضا محمدی
  • یا اهل بیت النبوه
    فَما اَحْلى اَسْمآئَکُمْ ...
    بِاَبى اَنْتُمْ وَاُمّى وَنَفسى وَاَهْلى وَمالى

    ای من و همه هستی ام به فدای شما
    چقدر شیرین است نام شما ...
  • علیرضا محمدی
  • یا اهل بیت النبوه

    ... بَرِئْتُ اِلَى اللهِ عَزَّوَجَلَّ مِنْ اَعْدآئِکُمْ، وَ مِنَ الْجِبْتِ وَ الطّاغُوتِ وَ الشَّیاطینِ وَ حِزْبِهِمُ الظّالِمینَ لَکُمْ
    ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟؟؟
    دلم راهوایی کردی رفیق...
    عکسهای تکان دهنده ای بود
    هرروز دعاهای زیاد برای ظهورش وکارهای زیادی برای نیامدنش
    یاغلی
    من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم
    تو میروی به سلامت سلام ما برسان...
    باران تلنگریس به من وتو تا راه آسمان را گم نکنیم....
    ممنون میشم لینکم کنید
    یاعلی
  • آهسته عاشق می شوم
  • بال شوقم می دود تا بی نشان پرپر زدن
    نیست اینجا منزلم بوی قفس دارد زمین....
    خانه ی ما؛ از امروز به صرف تعدادی عکس؛ دو شعر دست پخت بهنام؛ چند کاسه شله زرد نذری؛ سفری چند دقیقه ای به شمال کشور و بهشت پرچکوه؛ یک لیوان گل گاو زبان؛ کمی خاطره بازی؛ چند خطی هم درددل و چند خط خطی خودمانی؛ میزبان غشاء نازک خیال و تخیلات شماست... . باز هم میهمانی و باز هم طلب میهمان داریم... .
    قلبم را عصب کشی کرده ام دیگر نه از سردی نگاهب میلرزد و نه از گرمی اغوشی می تپد تئد
    دل عاشق گواه خود دارد

    عاشقی رسم و راه خود دارد

    با من از شرط عقل امر مکن

    دل دیوانه شاه خود دارد

    عاقلان طعنه گوی عشاقند

    عقل هم اشتباه خود دارد...
    سلام ...
    دلتنگ مولا هستم عجیب ... دعایم کنید ...
    و راستی وبلاگتان هم زیباست ... پیروز باشید ... یاعلی
    پاسخ:
    نظر لطفتان است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span