هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

از چند جا شکسته پرم ای شکسته بند ..

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

آقای درویش مصطفا؛

دل آدم مثل اناره، درست! باید چلاندش، درست! حکما شیره اش مطبوعه، درست!

اما دل آدم را که می ترکانند، دیگر شیره نیست، خونابه است .. باز هم مطبوعه؟

تابلوئه دیگه! لازمه بگم از کتاب من ِ‌اوی امیرخانی بود؟

  • ۹۱/۰۴/۲۶
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۳)

فردا نشده تو لیست سایت ارمیا لینک میشین
انار میخوام
سلام رفیقم.............
  • زهره سعادتمند
  • از نظر ایشون اصولا هرچی بیشتر بلا سرت بیاد، مطبوع تره!
  • پشت کوهها
  • برا بعضیا یحتمل محبوبه !
    کتاب را بالاخره تموم کردی برای بار دوم یا نه؟؟
    من که هنوز وقت نکردم آفتاب در حجاب تو را تموم کنم {آیکون شرمندگی}
    جمله با حالیه یعنی هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهد!!!!
    پاسخ:
    اما هنوز اون کتابی که امتحان داریم رو نگاه هم نکردم.اصن نمیدونم کجا هستش!
    من اوی امیر خانی در هیچ یک از اثارش تکرارنشد .
    چند بار خواندمش یادم نیست .
    انار هم خوبه.‏...
    .
    .
    ﺣﺒﻞ اﻟﻤﺘﻴﻦ ﻋﺸﻖ ﻓﻘﻂ ﻗﺼﻪ ﺑﻮد و ﺑﺲ
    ﮔﺮ رشته هاى چادر خیر النساء نبود ...!
    یکی از انار می نویسد و یکی از سیب
    آهای آدمها...
    مگر من زرشک؛ میوه نیستم؟؟؟
    سلام یا خواهر
    هستیم به زیر سایه ی مهرتان و کرم و لطفتان
    هستیم به سلامت زیر بیرق حسین(ع)

    همین سوال را زودتر من می خواستم بپرسم اما به یکبار رفتید و یک دوراهه مانده بود از قدمم هایتان در عکس...
    :)
    خوبید انشاا...؟
    پاسخ:
    الحمدالله :)
    سلام.
    داستانی دارد این آقای امیرخانی
    واقعا جای ملال نیست........
    عجیب دل می شکند هدرتان
    سلام
    زیبا بود
    البته چلوندن خیلی فرق با ترکوندن نداره
  • حبابـــــــ
  • کوچـــه های قدیـــمی را بــاریک می ســـاختنـــد...،
    تا آدم ها بــهم نزدیــک تر شوند
    حتــی در یک گـــذر...
    اکنـــون...
    چقــــدر آواره ایم در این همه اتـــوبـــان ســـــرد...
    سلام باور کنید داشتم میامدم برای خداحافظی
    دیگر نیستم دعای خیر و البت طلب حلالیت از شما
    یاعلی
    پاسخ:
    علی یارتون
    چه باید کرد خدا کارش اتمامه حجته وگرنه لا اکراه فی الدین!
    یا علی مددی . . .
    بار مرا کسی نخریده...تو می خری؟! بار مرا بخر, نخری گریه میکنم
    اسمهای مجازی... تصویر های مجازی... مشخصات مجازی... و در بین این همه چیزهای مجازی... تنها یک چیز حقیقت دارد. "تنهایی من و تو"
    خب بهترست که بگویی. کاری نمی شود کرد. هوس انار دانه شده ی مادرم را کردم!!! دلم برای ش تنگ شد. هوای دل ما را هم داشته باشید دیگر...
    سلام سادات بزرگوار.. الحمدلله خوبیم.. شما چطورید؟ قبل از اینکه بیام همش منتظر بودم یه پست واسه امام رضا(ع) گذاشته باشی.. یادته که؟

    دلم عجیب هوای حرمش را کرده..
    پاسخ:
    رضا دل و دل و دل و دلبر من ..
    کافیست انار دلت ترک بردارد...
    head:script/span