هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

سلام!

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۰۳ ب.ظ

سلامی به گرمای محبت خداوند به بندگان گنه کارش

سلامی به خنکای آرامش یادش ـ اَلا بِذِکرِ اَلله تَطمَئِنُّ القُلوُب ـ

سلامی با طعم درک معیتش ـ هُوَ مَعَکُم اَینَ ما کُنتُم ـ

سلامی از جنس ستاریتش برای بندگان نابنده اش

سلامی به معنای السلام المومن و المهیمن

و سلام بر تو ای گل زیبای نرگس، سلام بر تو ای آل یس، سلام بر تو ای داعی به سوی خدا، سلامی به وسعت دوری من از تو ، سلامی به گرمای نزدیکی تو به من، سلامی از جنس حسرت. حسرت یک عمر ندیدنت برای من و حسرت سر به راه شدنم برای تو، سلامی به ملامت یک عمر دوریم از تو، سلامی به محبت یک آن غافل نشدنت از ما و سلامی از نوع سلام شما که سلام ما نه سلام است بل همه جواب سلام شماست ...

سلام ای پسر فاطمه الزهرا


پ.ن: بسوزه پدر اعتیاد. اگه یکی از شماها تونستید واسه همیشه ترک کنید، من اسمم رو عوض میکنم! :) خیلی غصه ناک است که صفحات به روز شده ها را هی بالا پایین کنی و ببینی نشانی از تو نیست و از چند جای دیگر هم حذف شدی! با وجود اینکه هنوز دلیل رفتنم پابرجاست اما دوباره مینویسم ... 

از همه ی دوستانی که این مدت جویای حال ما بودند ممنونم.عیدتون مبارک

  • ۹۱/۰۴/۱۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۸)

  • آفتاب مهربانی
  • سلام دوست من عید شما مبارک منم با یه سوال به روزم از شما دعوت میکنم که تشریف بیارین و نظرتون رو راجع به اون بنویسید.
    سلامــ خوبی ؟

    میلاد آقامونـــ مبارکـــ باشهـــ
    ایشالا بزودی بیانــ

    ای کاش تمام پنجره‌ها رو به تو باز می‌شدند.
    آن‌گاه تمام خانه‌ها آفتابی بودند
    ای طلوع چشم‌هایت دیدنی
    غنچه‌ی لبخندهایت چیدنی
    وقتی طلوع می‌کنی، نیلوفران سر از سجده بر می‌دارند

    راستی با چند پست جدید وزیبا آپم منتظر نظرتـــــــــــ
  • - خط ِ تیره -
  • سلام سادات : )
    خوشحالم ک اومدی دوباره :-*
    تن درد ترک اذیتت میکرد ؟ :دی

    عیدت مبارک
    التماس دعا ...
    پاسخ:
    عید شومام مبارک.محتاج به دعا
    سلام عزیزم
    خوشحالم برگشتی ...الهی بمیرم من چن بار اومدم وبت ولی همه ی پست هات حذف شده بود یا حذف کردی نمی دونم به هر حالی این کم لطفی منو ببخش عزیزم...
    پاسخ:
    ممنون.اختیار داری شما همیشه لطف دارین :)
    سلام علیکم
    عیدتون مبارک
    و ایضاً بازگشت دوبارتون؛
    خیره انشاالله ...
    پاسخ:
    ممنونم :)
    سلام.

    عیدت مبارک رفیق ٍ.....
    پاسخ:
    مرسی عید شمام مبارک :)
  • زهرا خانوم
  • وای ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام...
    مردم مسافرت هم میخوان برن یه خدافظی چیزی میکنن...
    خیلی ناقلایی ک بی خبر رفتی....
    هی می اومدم به امید اینکه باشی...
    خیلی خوشحال شدم که برگشتی....

    یعنی واقعا خوشحال شدم...
  • حسین سعدی
  • سلام
    به به به
    میبینم باز کردی اینجا رو
    .
    اسم اعظم رو اوردی
    مجبورم کردی تو کافی نت قیام کنم
    پاسخ:
    توفیق اجباری :)
    ایول ایول! چه بازگشت باشکوهی!
    تبریک
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • زهره سعادتمند
  • تو روحت!
    چقد خون به دل ما کردی!
    پاسخ:
    چقدر دیدن نظرات رفقا بعد از این مدت خوشحال کننده ست!(ذوق مرگ شدن:دی)
  • زهره سعادتمند
  • آخ اون شرمندگی اولیه چه چسبید امشب! پیامکه. اصن روحم شاد شد. نه که از شرمندگی تو ها! اصن دشمنت شرمنده و اینا. ولی از حرکت خودم خرذوق شدم! بجا بود لامصب!

    بعدشم دلم م برات خیلی زیاد تنگه. اصن خیلی!
    پاسخ:
    شاید این هفته بیام قم.شاید ... تو چرا هیچ وخت نمیای اصفهان؟؟؟
    سلام.عیدتون مبارک.
    این که ادم یه مرتبه بذاره بره مرامه؟خوب من هزارتا فکر کردم! هروز اومدم دیدم خبری نیست....
    ولی خوشحالم برگشتید.امیدوارم زائر شوید.التماس دعا .
    پاسخ:
    ممنونم.مشهد دعاگو بودیم
  • علیرضا محمدی
  • سلام بر او که همه عشق است
    و سلام برشما
    این عید خیلی مبارک باشه برای شما و خانواده ...
    پاسخ:
    عید شما و بانو هم مبارک
    زیارتتون قبول.انشاالله کربلا......
    سلام.. سلام.... مبارک ان شا الله...

    روزی که مومن در آن گناه نکند عید است....
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
  • زهره سعادتمند
  • باید میدونستم پررو تر از این حرفایی!

    میدونی چند وقته غیبت نکردم با کسی؟! اصن همه ش روی دلم مونده! بیا قم، تلافی این مدت رو درمیارم! سر راه برو یقه این وافی رو هم بگیر بیار! خودش به این راحتیا نمیاد!
    پاسخ:
    سر راهم نیس و گرنه میرفتم.نیازی به خشونت نیس، بش بگی من میام با سر میاد قم!(اعتماد به نفس کاذب!)
  • صاحب دلان
  • اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
    صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
    فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
    وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
    حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً
    وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
  • پشت کوهها
  • به و به !
    بسوزه پدر اعتیاد !
    همش بخاطر ذغال خوب و رفیق بده!
    (مصداقش میشه اینترنت پر سرعت و رفیق وبلاگنویس! )
    پاسخ:
    :)))
    سلاااااااام رفیق نسبتا نیمه راه ...
    دلم تنگیده بود واسه نوشته هات
    گفتم دیگه تخته کرری و زفتی و. تماااااام ....
    عیدت مبارک ...
    خوشحالم ک برگشتی ...:-)
    پاسخ:
    آدرس ... :(
    سلاااااام
    حال کردی چی تمیز خرت کردم دوباره برگشتی؟
    پاسخ:
    بعله.به جای رفیق بد از این به بعد باید بگیم امان از بی دل و زغال خوب :دی
  • زهرا(رها)‏
  • سلام
    اومدنت خوش
    رفتن هرکدوم از بچه های نت هواییم میکنه
    اینجا که رها نشدم بدون اینجام نمیشم
    ولی رفتنت تلنگری برای رفتنم بود
    ولی چه کنم که دنبال فرصتیم که واقعی و مردانه باشه
    پاسخ:
    حالا چه اصراریه بری؟ نری ها
  • یک پسر نسبتاً معتقد
  • :)
    پاسخ:
    :)
    یعنی الآن جاش نیس خدایی فحشت بدم؟!!!
    حاجی خوب کردی برگشتی..
    اصن من خودم به شیرازی(مدیر بلاگفا)م گفتم که بی‌تو اینجا صفایی نداره: )))
    پاسخ:
    :))
    راستی یه هدر زده بودی بین الحرمین بود؟ من و دیوونه کرده بود!
    پاسخ:
    قابل نداره.بدم خدمتتون؟
    سلام سیده جوون
    تبریک میگم بازگشت دوباره ات را جاتون خیـــــــــــلی پیش ما خالی بود بقیه را نمیدونم ولی حساب ما از اونا جداست تا قیام قیامت منتظر به روز شدنیم
    تومرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم
    یاعلی
    امضا : از معتادان درجه 2 یا3
    پاسخ:
    خوبه یه انجمن حمایت از معتادان اینترنتی بسازیم! :))
    اینم آدرس..
    پاسخ:
    مرسی:)
    بگذار به غم ِ ما ، طفلانه بخندند ...

    چه فرحناک است کـ در صفحات ِ نام ِ دوستان ِ مولا ،
    نام ِ مان حک شده باشد ...


    حق یار ِ اندیشه و قلمت ..
    پاسخ:
    ممنون
  • ترنم بانو
  • سلام دوست خوبم
    من که مونده بودم چرا این وبلاگ شما برای ما باز نمیشهبگو بی خبر...
    سرهم که نمیزنید؟
    اسمتون برای همیشه در وبلاگم حک شده
    بدرود
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام...
    پاسخ:
    سلام
    و ما و این داستان دلیل هایی پابرجا برای رفتن.. هنـــــــــوز ادامه دارد!!


    آرامم
    مثل مزرعه ای که محصولش را ملخ ها خورده اند..
    دیگر
    نگران
    داس ها
    نیستم !
    پاسخ:
    حکایت همچنان باقی ست ...
    شاید طوفان دیگری در راه باشد ...
    دعا کنید بید بمانم ...
  • بی نام ونشون
  • قطعه گم شده ای از پر پرواز کم است

    یازده بار شمردیم ولی باز کم است

    این همه آب که جاریست ته اقیانوس است

    عرق شرم زمین است که سر باز کم است

    خسته نباشید اجرتون با شهدا
    خوشحال میشم به من سر بزنید
    التماس دعا
    یا علی مددی.
  • خان داداش
  • خوشحالم از دوباره نوشتنت
    خیلیییییییی
    این جند وقت نمی دونستم تو وب کی فوضولی کنم ;دی
    پاسخ:
    زیارت قبول
    سلام جالب بود دعاکنید
    پاسخ:
    سلام
  • زهره سعادتمند
  • دیدی چطور شرمنده ت شدم؟
    به صدای قشنگ م ببخش:دی (باید میدونستی من جنبه تعریف شنیدن ندارم!)
    پاسخ:
    ینی من هنوز تو کف صداتم!اصن به خودت نمیاد:دی
    برگشتی بالاخره .....
    پاسخ:
    اوهوم
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • مرسی که برگشتی...
    من چند بار خواستم حذف کنم نتونستم :)
    منتظر بودم برگردی.
    پاسخ:
    کاش آدرس میذاشتین
    head:script/span