هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

چه غریبانه، رفتی از این خانه!

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ب.ظ

گاهی حس می کنم خیلی جایت خالی ست. حس می کنم خیلی دوریم از هم. خیلی غریبه! اما گاهی خیلی یکهویی دلم هوای شما را میکند! مثلن وقتی میروم گلستان شهدا و مزار آشنایی نیست برای نشستن. یا با دیدن عکسی مثل این عکس پایینی! همه اش فکر میکنم چقدر خوب میشد اگر برمیگشتی. چقدر خوب تر میشد وقتی مامان بزرگ بود، برمیگشتی. بعد از این سر کوچه تا آن سر کوچه را برایت چراغانی میکردیم. اصلن همه ی شهر را. بعد مینشستی برایمان تعریف میکردی که اینهمه سال کجا بودی... برایت میگفتم که یک بار خیلی سال ها پیش تر آمدم دنبالت جزیره مجنون اما نبودی و خیلی غصه ام شد که گفتند جزیره مجنون دست عِِراقی هاست. عکست را نشان یکی از فرمانده ها هم دادم، اما وقتی گفت نه!یادم نمی آید، عین مادر مرده ها جلوی همه زدم زیر گریه! برایت قصه ی آن روزی را میگفتم که حجله گذاشتیم دم در! گفتند شهید شدی و مامان بزرگ خیلی گریه کرد. یادم می آید من ایستاده بودم توی چهارچوب در و مامان بزرگ را دید میزدم که قرآن جلویش باز بود و خیلی گریه میکرد.خیلی خیلی گریه میکرد. من آن وقت ها بچه بودم اما یادم هست که همیشه چشم انتظارت بود. یادم هست وقتی گفتند اشتباه شده و آن استخوان ها برای کس ِ دیگریست چقدر مامان بزرگ خوشحال شد.خیلی خیلی خوشحال شد!

حالا سال ها از آن روزها میگذرد. تو هنوز مفقودالاثری و مامان بزرگی هم نیست ...

http://www.niloblog.com/files/images/6gqozqnfqpclp9oldjd.jpg

درگوشی:ما که شما رو ندیدم شما هم ما را؛ اما در حق مان عمویی کن، دعایمان کن ...

این کلیپ رو  بار ِ سوم ِ که میذارم! (+) شباهت عجیبی به مامان بزرگم داره!

فاتحه هم که خودتون میخونید، نمیگم دیگه!                        

  • ۹۱/۰۱/۲۹
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۷)

فک کنم این آهنگ حال و هوای پستت و کامل میکنه:
http://s2.picofile.com/file/7123462789/Mehdi_Yarahi_Taboute_Khali.mp3.html
.
میخواستم خودم بعدها یه پست واسه شهدا بنویسم و
این و بزارم
. . .
پاسخ:
...
باید مادر باشی و بجه ته تقاریت برود و حتی خبرش هم نیایید، انوقت شاید کمی معنی باز گذاشتن همیشگی در خانه را بفهمی!
سهم من با همه بچگی ها کمی بیش تر بود در همراهی با دل شکسته و البته همیشه قرصش!
اصلا انتظار را می شد از نگاه همیشه منتظرش درس گرفت!
وقتی توی هر برنامه و فیلمی که کوجکترین نشانی داشت از لباس های خاکی؛ چشم کم سویش تو را با سخت ترین قسم ها، وا میداشت که ممدجان تو را جان فلانی و فلانی ببین این شکل حمداللهم نیست!
توی گلزار شهدا که قدم میزدیم غبطه از نگاه ترش می بارید به حال مادرهایی که تکه سنگی داشتند برای نشستن کنار جگرگوشه شان و او سرگردان بود!
مادر مفقودی را کسی نمی شناسد جز انکه یوسفش را گم کرده باشد و یعقوب هم با همه اوارگی اش در راه یوسف، خبر زنده بودنش را داشت!
گفتی انروز که خبری آوردند که خبر نبود دلش شکست، نه والله بخدا بین اشک هایش سرور بود حداقل نشانی آمده بود و از فردا جایی داشتن برای نشستنو زبان گرفتن
خبر که غلط از کار درامد صدای شکستن دلش را شنیدم!
این روزها کی توی فضای تنگ خوابگاه دلم سخت گرفته از خودم و دوری بریها، دلم بهانه ممد گفتنت را کرده
دلم تنک است برای مهربانی و محبتت
برای نگاه قشنگ و لرزانت
برای دل نازکت که طاقت تفنگ های ساچمه ای بچه هایی که گنجشک می زدند را نداشت!
برای اینکه ننه صدایت کنم و با جونم، جوابم دهی!
برای چادر سفید گلی و گلی و صلابت نمازت
برای انوقت ها که توی ایوان می نشستی و گیس های سفیدت را شانه میکردی
برای اب پاشی های قبل از امدن هفتگی بجه ها
برای دمپختک های ساده و ته دیگ های خوشمزه ای که ناعادلانه بیش ترش را سهم من میکردی!
و برای نگاه شیرینت توی جمع خانواده ای که همه بودند اما حمداللهی نداشت!

کلا ادمیزاد جماعت، خدای کفران نعمت است والله!
تا هست قدر نمیداند تا رفت مرثیه سرایی می کند!
راستی ننه
مقعصد صدق هم جواری مولا مبارک تو و حمداللهت
طوبی لکم
من هم بودم دلم نمی آمد یک لحظه نگاه از جمال مولا بردارم تا سری به پایینی ها بزنم!
  • علیرضا محمدی
  • السلام علیکم یا انصار فاطمه الزهرا ...
    یا لیتنی کنت معکم ...
    پاسخ:
    انشالله جواب سلامتون رو بشنوید! :)
    همه پست ها منحصر به فردن و یگانه... هیچ کم ندارن.. راضیم ازت!
    کامنتم اومد ؟
    من نمیدونم این بلاگفا چرا کامنتدونیاش همه اش هنگ میکنه
    اصن من دیگه حرف نمیزنم .

    (راستی خیــــلی خوب نوشته بودی . )
    به نام خدا
    شهیدان زنده اند الله اکبر

    چند روزا پیشا اتفاقی از اینجا سر در آوردم و یه خورده از عکس و محتوای اینجا رو که به وبلاگم میخورد، کش رفتم! حلاله دیگه ؟!
    ای بابا! :( خدا رحمت کنه
    پاسخ:
    تشکر. جمیع رفتگان
    بازهم یاد دایی مادرم که اوهم نیامد...

    شاید هنوز هم منتظرش باشم،نمیدانم!!!!!
    بعضی وقت ها که فکر میکنم کسی حالمو نمیفهمه و بدجور دلگیر میشم باهاش حرف میزنم!

    میدونی چی میشه؟؟؟؟
    خیلی آروم میشم...


    منم ندیدمش...
    ولی از عکسش معلومه که خیلی مرده...
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه
    خیلی خیلی قشنگ نوشتی
    خیلی
    بدجور با دلم بازی کردی
    فاتحه خوندم اما برای خودم ، نه برای اون عمو که زنده است و نزد پروردگارش روزی میخورد
    خدا رحمتش کنه....
    انشاالله شهادت خودتون...
    پاسخ:
    ممنون.انشالله
    خیــــــــــــــــــــــلی دلم هوای عمو یم را کرد.....
    یه بار نظر گذاشتم انگار نیومده؟؟
    یاعلی
    پاسخ:
    نه نیومده!
  • زهره سعادتمند
  • ایندفه بیای قم می برمت گلزار شهدا، عموهامو نشونت میدم..
    (الان دلم میخواد یه عالمه حرف بزنم، ولی نا ندارم)
    یاد یکی از تراک های آلبوم ساعت بیست و پنج شب رضا یزدانی افتادم. همانی که از زبان یک پسر شهید خوانده. با قافیه ی داشته باشد. همین امروز دوباره شنیدم ش. ولی اسم ش یادم نیست. مه نیست. فقط خواستم بگویم یادش افتادم. همین!
    پاسخ:
    ندیدمش.یادتون اومد بگید مام ببینیم
    خدایش بیامرزد....
    پاسخ:
    مرسی
    فراق را خوب درک میکنم ..........
    نمیدونی امروز چطوری رحمت خدا بهم نازل شد یسریم بزن
    پاسخ:
    چطوری؟ امتحانتون لغو شد؟ :))
    سلام
    یک جور هایی مثل همیم...
    بماند چرا؟!
    التماس دعا
    فاتحه ام به روی چشم.
    یاعلی
    پاسخ:
    تشکر.علی یارتون
    هر روز ...
    فریاد تمنای ظهورش چو به پاخواست
    فریاد زدم بر سر دل شرم کن از خواست

    خوابیم و حقیقت به خدا نیست به جز این
    ما غایب او منتظر آمدن ماست ...
    بله ...
    گلستان شهدای اصفهان ...
    پاسخ:
    :)
    یکم بهم ریخته اینجا......
    پاسخ:
    از چه لحاظ؟
    چقدر ارادتم به تو بیشتر شد با این پست، رفیق!
    پاسخ:
    ما بیشتر ارداتمندیم :)
  • داداش کوچیکه
  • چرا در وبلاگتان همه چیز احساسی است؟
    پاسخ:
    بعدشم برو سر ِ درس و مقشت تا مامان رو صدا نزدم :دی
    ؟!
    سلام
    دیشب بر مزار حاج دولابی یادتان کردیم...
    امشب تشکر می کنم از مهرتان
    فردا...
    دعاگویتان، صیاد...
    یا حق!!!
    پاسخ:
    یاعلی
  • نای دل فقط آه
  • کاش شهیدتان برای دل ما فاتحه ای ی خواند...
    به عمویت سفارش ما نیز بکن...

    یاعلی
    پاسخ:
    ...
    سلام دوست من وب زیبایی دارین
    هوایی شدم
    پایدار باشید
    دوس داشتین به من هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام.مرسی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span