هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

1-آرزو بر جوانان عیب است؟

سه شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۲۹ ب.ظ


از همان بچگی، تنها وقتی که دلم خواسته پسر! باشم، محرم بوده. اونم فقط برای زدن خیمه ی هیئت و بالارفتن از داربست و دسته های زنجیرزنی و حلقه های سینه زنی و ایستگاه های صلواتی چای!

http://dc125.4shared.com/img/79413622/a25675eb/sine__zani.jpg?rand=0.34992393469641736


هر روز چندین و چندبار صدای ویبره ی گوشی که از صدای آهنگش هم بلندتر است! در می آید و من دیگر میدانم که با من کاری ندارند!!! آهنگ پیشواز 441198 پیشنهاد میشود! اینجا تست کنید(+)

  • ۹۰/۰۹/۰۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۸)

سلام
بله عیب نیست!
ولی شما خیلی کارا می تونید بکنید که ارزشش خیلی بیشتر از همون خیمه عزاداری است!!!
یا علی
سلام
خداوند همه رفتگان را ببخشد و بیامرزد.
بله سخت است!
ان مع العسر یسرا
فان مع العسر یسرا
یا علی
  • علیرضا محمدی
  • دلم عجیب هوای پریدن دارد ...
    محرمان محرم رازداران خون خدایند...
  • سید محمدرضا
  • امسال اسم منه رو سیاهو نوشتن جز نوکراشون
    اما از نوکری فقط سروکله زدن با مسئولین نصیب من شده
    خدا میدونه چقدر شرمنده دانشجوهایی هستم که دوس داشتن تو جلسه شرکت کنن و به خاطر حماقت مسئولین و غرورشون مجبوریم جلسه رو مجزا برگزار کنیم
    خدا هدایتشون کنه
    آخ گفتی....
    من اینقد غبطه می خوردم به داداشم که میرفت مداحی میکرد...
    آخ آخ آخ ...
    خیال نکن فقط تو اینطوری ای!
    همه ی دخترایی که تاحالا تو عمرم دیدم همین حسو داشتن تو محرم! علاقه به پسر بودن
    عکس پستت یه زمانی گوشه ی وبلاگ یه دوست خوب بود!
    انقد خوشحال شدم از دیدنش که شاید باورت نشه!
    پاسخ:
    خداروشکر :)
    بالای خیمه که می روی احساس می کنی اکنون تمام جهان زیر پای توست...
    خیال می کنی اگر از آن بالا بیفتی به زمین نرسیده حسین علیه السلام در آغوش می کشدت
    ...
    اما دریغ
    جهاد علمی را این روزها بهانه کرده اند برای ما و اساتید گرام پدر در می آورند با ابن امتحانات...
    باید بوی علم و خیمه مستت کند و از مسجد بگریزی به دامان تحصیل و علم...

    غم بزرگی است...
    بالاتر از غم پسر نبودن شما...


    سلام و یا حق!!!
    چه تکیه ای ساختی این جا . . .
    وای که چه بی تاب رسیدن محرممو روضه های براداران پناهیان . . .

    حسین عشق مـــــــــــــنی ...

  • مهندس علیرضا کسرائی
  • سلام دوست عزیز من از وبلاگ شما نهایت لذت رو بردم و خیلی عالی بود اگر با تبادل لینک موافقی منو با اسم عشق گمشده لینک بکن و بعد امر بفرما من شما رو با چه اسمی لینک بکنم با تشکر مهندس علیرضا کسرائی
    پاسخ:
    واقعا؟!
    سلام.وبلاگ قشنگی داری.خوشحال میشم به کلبه فقیرانه ما سربزنی
    شعر پایین عالی بود ... خیلی خووووووووب!
    (و خلاصه شود آیا که مرا نیز به همراه خودت زیر رکابت ببری تا بشوم کرب و بلایی

    به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد،) ... دلم لرزید... یعنی یه دعا اینقدر زود میشه مستجاب شه؟
    پاسخ:
    التماس دعا
    شدیدا باهات موافقم
    منم موافقم
    باز این چه شورش است که در خلق عالم است...

    شبهای محرم التماس دعا
    هییییییییی منم آرزو داشتم
    کم کم سیاهیه علمت دیده میشود
    آثارخیمه های غمت دیده میشود
    افتاده سینه ام به تپش های انتظار
    ازروی تل دل حرمت دیده میشود
    التماس دعای فرج اگربه اشعارجدیدنیازداشتیددر خدمتیم یاعلی
  • مـ ـــ ـــن
  • سلام

    خسته نباشید واقعا

    خوش بحالتون که پسرید

    بی چاره دخترا

    یا حسین شهید
    پاسخ:
    بعله!!!!!!!!!
  • منتظرت خواهم ماند...
  • یاااااااااااااااحسین.
    التماس دعا خواهر گلم.امیدوارم اخلاص داشته باشه همه, کارهای حسینیمون.
  • یاس مهربانی
  • سلام. بعد از مدتها توانستم با افتخار لینکتان کنم!
    سلام. نظرتون راجع به پست ((انگلستان را از ما نگیرید!! )) چیه؟
  • هیئت سایبری الرحمن
  • ارباب
    امسال تو دست مرا بگیر
    و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
    یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

    هم هیئتی سلام!
    بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
    صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
    نکند جا بمانیم ...
    پس بسم الله!
    آخ گفتی بانو
    هم محرم هم شبای ماه رمضون
    دوست داشتم موتورمو برمیداشتم میرفتم ارک حاجی
    میرفتم چیذر صب ها هم ک حاج سعید

    خ ما آخه چه گناهی کردیم ببینیم بابامون کدومشو وقت داره مارو ببره ...

    :(
    پاسخ:
    با موتورت بیا دنبال من با هم بریم :دی
    سلام
    ممنون به همچنین.
    یا علی
    یادتان با ماست آنجا که قرار است برایشان از مادرشان بگویم.
    خوش به حالتان که دختر هستید و میتونید بفهمید بدونه معجر بودن میان شامیان بی حیا یعنی چه.....
    انگار اینان رنگ حیا را ندیده اند....

    یا حسین
    حتی خیال بی تو شدن میکشد مرا
    کارم به روز جدایی نمیرسد.....
    در این ایام دلتان شکست دل ما را یاد کنید.....
    کربلا روزیتان.
    انشالله روزیتان شود ...
    من دعا گویتانم کنار جوادشان.
    بین الحرمین هم حتما جایتان خالیست...
    هرچند تمام روضه هایشان حرمشان است....
    مخصوصا رزمندگان و صدای امیر عباس.
    حلالمان کنید . یازهرا
  • هیئت سایبری الرحمن
  • ارباب
    امسال تو دست مرا بگیر
    و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
    یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

    هم هیئتی سلام!
    بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
    صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
    نکند جا بمانیم ...
    پس بسم الله!
  • امیر سجاد
  • به استقبال ارباب که میروی بایست
    چند منزل مانده به کرب بلا
    چند مشک آب ببر که دیر نیست حرامیان راه بر کاروان ببندند
    لرزه دلت را سخت پنهان کن به چشمت بگو متلاطم نشود که مبادا دل اهل حرم نگران شود
    کسی به استقبال فرزند زهرا نیامده مبادا جابمانی
  • طلبه قرن 21
  • محرم است و خدا روضه خوان این ماه است.
    سلام
    ممنون از حضورتون انشاالله در ایام محرم این حقیر نیز مورد لطف و دعای خویش قرار دهید
    یاحق
    دووسی تو که آدرس اینجارو به من ندادی من خودم از وبگذر دیده بودم اینجایی ولی گفتم شاید دوس نداری بهم آدرس بدی خو
    تازشم دیروز پستتو خوندم اومدم نظر بذارم گفتم دیگه بفهمی من اینجارو دیدم بلاگفا خر بود
    چه آرزوی مشترکی داشتیم...

    التماس نور
    میتونی تو کنج حرم دلت واسه جد غریبت تکیه غم بزنی و براش به سر و سینه بزنی و عزاداری کنی
  • آهسته عاشق می شوم
  • محرم دارد می رسد

    .

    .

    .

    پیراهن مشکی ام روضه می خواند ...
    بوی پیراهن ِ خونین ِ کسی می آید...
    این خبر را برسانید به کنعانی ها . . .
    بعضی از شعرهای برقعی یک پا روضه‌ی باز ند..
  • آهسته عاشق می شوم
  • حواست به زمان باشد،

    لحظه دیدار نزدیک است.
  • یه روزی. یه جایی. یه کسی
  • من هم دلم خواسته بالای داربست باشم....
    دلم خواسته خیمه عزا راه بیاندازم!
    سلام عزیزم
    واقعا محرم برای یه بچه چه چیزهای تازه ای داره و...
    ممنون از اهنگ پیشواز
  • لیلی و مجنون
  • منم همین آرزوها را میکردم !
    کربلا روزیم شد ...
    چند روز دیگه راهیم !

    ممنون از نوشتتون ... بد جور دلمو هوایی کرد ... خدا میدونه چند بار خوندمش!
    السلام علیکــــــــــــ یا اباعبدالله الحســــــــــــــــــین ...


    آری... روزی این نیز آرزوی من بود ...

    اما ...

    امروز فقط آرزوی این را دارم که دستم را رها نکند ...

    التماس دعا
    التماس دعا...
    بگذار پر از جوش و خروشت بشوم

    توفیق بده پیاله نوشت بشوم

    با مرگ بگو کمی بماند تا ما

    یک بار دگر سیاهپوشت بشویم

    محمد علی رحیمی

    eltemase doa in shabha
    ya zahra
  • علیرضا محمدی
  • کشتی شکست خوردهٔ طوفان کربلا
    در خاک و خون طپیده میدان کربلا

    گر چشم روزگار بر او زار می‌گریست
    خون می‌گذشت از سر ایوان کربلا

    نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک
    زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا
  • مُتَرَصِّد
  • سلام علیکم
    عرض تسلیت
    و التماس دعا
    یا الله...
  • منتظرت خواهم ماند...
  • خیلی شعر زیبایی بود .
    آجرک ا.. یا صاحب الزمان فی مصائب جدک الحسین
    در این شبای ماتم التماس دعا
    ما دختر ها از بجکی محرم ها خودمان را جای رقیه ی سه ساله فرض میکردیم و اینطور عشق بازی میکردیم...
    head:script/span