هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

عین شین قاف

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ق.ظ

دوست داشتن حد و اندازه و مدل های مختلفی دارد و نمی شود اسم هر دوستت دارمی را عشق گذاشت. پیش از اینها فکر می کردم عاشق پدر و مادر و همسرم هستم، تا اینکه بچه دار شدم و فهمیدم هیچ دوستت دارمی و هیچ محبتی جز محبت مادر به فرزند را نمی شود عشق نامید. آنها فقط عزیزترین ها هستند، کسانی که بخش بزرگی از قلب آدمی را به خودشان اختصاص دادند ولی آن کس که خوده قلب شماست، فرزندتان است. عشق آنجاست که از همه ی همه ی همه ی چیزها برای او بگذری و همه ی بهترین ها را برای او بخواهی. من مطمئنم این گذشت و این حجم از دوست داشتن در هیچ عشقی، جز عشق مادر به فرزند حلول نمی کند و این را تا وقتی مادر یا پدر نشوید باور نمی کنید.

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • هوالعشق

دیدگاه (۸)

:)
پاسخ:
:) 
  • طلبه اُ منفی
  • در ساده‌ترین شکل، و پیچیده‌ترین...
    پاسخ:
    دقیقا
  • مردی بنام شقایق ...
  • صحیح است....
    پاسخ:
    :)
  • دل‌باخته ..
  • الحمدلله
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • قبل خوندن پستت داشتم "هزار راه نرفته می دیدم"
    یهو اومدم خوندم اینو
    حس کردم شاهد از غیب رسید :))
    پاسخ:
    :))
  • مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  • یک کسی یک جایی میگفت
    بچه پاره ی تنه
    همسر جگرگوشه
    پاسخ:
    قشنگ گفته
    برای همین این عشق شده مثال عشق خدا به بنده هاش
    پاسخ:
    همینطوره، ادم وقتی مادر میشه میفهمه چقدر خدا مهربونه 
  • خرابات (قدیم ترها خرابات بود الان خرابه شده!)
  • سلامی بعد از چندین سال به یک آشنای قدیمی فضای مجازی . دنبال مطلبی بودم از طریق وبلاگ یک دوست مشترک قدیمی چشمم خورد به هوالعشق . و به اینجا منتقل شدیم . وچه خوب . خبرهای خوبی در صفحه شما خوندم . ان شاء الله همیشه سلامت باشید و زندگی تون رنگ و بوی امام زمان داشته باشه.

    ما رو هم دعا بفرمایید. یاعلی
    پاسخ:
    سلام چقدر خرابات برام آشناست ولی متاسفانه یادم نمیاد! اقای ستار؟؟ ولی در هر صورت از دیدن کامنت تان خوشحال شدم، ممنون از ذعای خیرتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span