هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

خبرها را چرخی زدم و امار مرگ این چند روز اخیر را دیدم، دوباره یادم آمد که چقدر مرگ نزدیک است و ترسناک. ترسناک از این جهت که وقتی اصلا فکرش را نمیکنی به سراغت می آید. وقتی خیال می کنی شب برمیگردی و بچه ات را بغل می کنی، عزیزانت را میبینی و شاید بالاخره یکی از آن هزارتا دوستت دارمی که توی قلبت جمع شده را به زبان بیاوری، به مادرت زنگ میزنی که نگران نباشد و بعد تق، یک گلوله از نمی دانم کجا می آید و دوستت دارم هایت را همان جا توی قلبت دفن میکند. بچه ات برای همیشه منتظر می ماند و مادرت... من از مرگ فقط برای خاطر بازمانده ها می ترسم. 

  • ۹۸/۰۹/۰۵
  • هوالعشق

دیدگاه (۴)

پس خوش به حال اونایی که مرگ شون هم تفسیر دوستت دارم هست
پاسخ:
کامنت قشنگی بود
اسراف دوستت دارم ها قورت دادنشونه. بخیل نباشیم، زمان با هیچ کس عقد اخوت نبسته
پاسخ:
اره ولی نمیشه و فقط حسرتش می مونه
  • طلبه اُ منفی
  • از همینِ مرگ بدم می‌آد!
    هزار سال منتظرش باشی هم سراغت را نمی‌گیرد، همین که حواست، دستت، دلت، به جایی بند شد، سر می‌رسد و بد حال‌ت را می‌گیرد...
    پاسخ:
    باز اونی که می میره راحت میشه(البته اگه راحت بشه) غصه و دلتنگی بازمانده ها خیلی بدتره. من فقط دلواپس بازمانده های بعد از مرگم هستم! البته نه اینکه ادم مهم و محبوبی باشم. نه، ولی مادر و دختر و همسر هستم  
  • طلبه اُ منفی
  • این‌که آدم بمیره و گریه‌کن نداشته باشه، یا با نبودن آدم کنار بیان هم کم کابوسی نیست...
    پاسخ:
    از این زاویه بهش فکر نکرده بودم. یعنی میشه کسی باشه که هیچ گریه کنی نداشته باشه؟ حتی یه قطره اشک؟ 
     البته قبلا که بچه نداشتم فکر کردن به مرگ خیلی برام راحت تر بود ولی الان بیشتر از هرچیزی نگران و دلواپس زندگی بچه ی بدون مادرم، توی مرگ همه ی زن ها.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span