هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

مرگ بر کنکور ارشد :|

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

امروز آخرین غول کارشناسی را پشت سر گذاشتم، یک سه واحدی وحشتناک که اگر جزوه امانت نبود به آتش میکشیدمش! بعد از شانزده سال از قید دانشگاه و درس و امتحان رها شدم. خوشبختی از این بزرگتر که آدم استرس درس و امتحان نداشته باشد و شب ها با آرامش خاطر بخوابد، با خیال راحت پا روی پا بیاندازد و پای فیلم و سریال ها چیک چیک تخمه بشکند و خیابان ها را متر کند بدون نگرانی از یک کوه درس تلنبار شده؟ دوست دارم یک سال بدون فکر به کنکور ارشد با آرامش خاطر زندگی کنم و به علایقم برسم، هرچند دلم برای فضای دانشگاه و بچه های گروه خودمان و روزگاری که سپری شد تنگ می شود. سلام خیاطی! سلام قلاب بافی! سلام ربان دوزی! سلام زندگی! : )

  • ۹۳/۱۰/۱۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۰)

  • پلک شیشه ای
  • سلام بانو

    به به به شوما خانم مهندس تمام.
    وای چه حس خوبی داره. خوش به حالتون.
    این درسه رو من به گونه ای پاس شدم که یک عدّه صدقه سریم پاس شدند ^_^

    تبریکات فراوون من رو پذیرا باشید.
    آخ از اون کارای خوبی که گفتی! دلم میخواد شیرجه برم سمت شون :))
    ( خیاطی و ... رو میگم)
    پاسخ:
    سلام
    بابا شما استادتون خوب بود.اخه این استاد بود ما داشتیم؟خداییش هیچ چی جز عقده نمیتونست باعث بشه اینجوری سوال بده :-$
    مچکرم ایشالا فارغ التحصیلی شما
    :-)
  • پلک شیشه ای
  • این بچّه رو بگو ووووی ...
    ذوق مرگم کرد ...

    راستی چند وقت پیش ی بچه دیدم راست کار خودت، از همونا که دوست داری، گفتم عجیب جایسیّده خالی اینجا چیلیک چیلیک ازش عکس بگیری ...
    پاسخ:
    :-)
    :-*
    وبت چی شده؟؟؟؟
  • پلک شیشه ای
  • روز امتحان پایان ترم ما اومده بودند مراقب ما بودند
    از هیبت شون کسی جرئت نکرد سرش رو از رو برگه اش بیاره بالا :|

    آره درست می گی خانومش بهتر بود و مهربون ^_^
    ولی کفر من و واسه میان ترمم در آورد
    بهم گفت فلان روز بیا دفترم میان ترم بده ، بعد یادش رفته بود بیاد. رفته بود مراسم ختم مسجد دانشگاه :|
    فرداش رفتم میگم پَ شوما کوجا بودین ؟!
    میگن ^_^ هههه ... وای ... میدونی عزیزم رفته بودم مجلس ختم اصلن یاد نبود ...
    من و بگو ... کارد میزدی خونم در نمیومد ...
    پاسخ:
    مهربونیش ک به کنار.هیچی حدفی نداشتیم.حتی صفحات اخر که سم هان.اح.خوبه تموم شد
    :-)
  • پلک شیشه ای
  • مُرده فعلن ..
    پاسخ:
    چرا؟
    آیکون کسی که حداقل تا 10 سال دیگه باید درس بخونه و استرس امتحان داشته باشه! :||||
    تبریکات فراوان بابت فارغ التحصیلی :*******
    خیرشو ببری سیده جونم :)
    یه دسته گل مجازی هدیه به شما {گلللللل}
    پاسخ:
    تشکرات فراوان عزیزم:*

  • پلک شیشه ای
  • ظاهراً خسته اس ، حوصله هم نداره
    مهم تر از همه امتحان داره
    و ^_^ خبرش میخواد درس بخونه ... میدونی :)
    پاسخ:
    موفق باشی عزیزم
  • پلک شیشه ای
  • آهان راستی بهم گفتی هیچی حذف نکرده. نامردی بوده واقعن ...
    ببخشید الکی پر حرفی کردم ...
    پاسخ:
    اوهوم
    نه بابا :-)
  • زهره سعادتمند
  • عاشق دخترایی ام که از این کارا دوس دارن. خیاطی و ...
    بهت افتخار میکنم
    پاسخ:
    ممنون :-)
  • ارادتمند
  • چه قدربد!اونوقتی که فارغ التحصیل شدم تاده روز چشام مثل وزغ قلمبه بود ازبس اشک ریختم.آخه بعدش خیلی الافیه اگه ارشدقبول نشی حس بدی داره.ولی گول این آرامش کاذب رانخور بخون برای ارشد که پشتت باد نخوره ونچای!
    پاسخ:
    انقد کلاس های مختلف میخوام برم که حوصله م سر نمیره
    من ک نفهمیدم شما فازت چیه؟یه بار میای تعریف میکنی یه بار توهین میکنی.هر بارم با یه اسم
  • سوک نشین
  • سلام
    چه عکس این بچهه گوگولیه

    منم حدود 8 ماهی میشه که این حس ناب رو دارم تجربه می کنم و خیلی خوبه که به خودت فرصت نفس کشیدن دادی .

    اما این روزها انقدر همه از درس و امتحان می گن که منم توهم برداشته شبا خواب امتحان می بینم باز!!!:|
    پاسخ:
    سلام
    عه پس تبریک باتاخیر هشت ماهه :-)
    خوابای امتحانی کابوسای بدی ان.همش خخواب میبینم یا درسام مونده یا ب امتحان نرسیدم :-$
  • مهمان همیشگی
  • به به؛)) به مییمنت و مبارکی:)))
    تبریک سیده عزیز، ان شاء الله کلی بهت خوش بگذره؛))
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :-*
    ایشالا رهایی شما :-)
    من که به تموم شدن دانشگا فکر میکنم گریه م میگیره
    ولی مبارکه خانوم مهندس :)
    خوش بگذره :*
    پاسخ:
    منم اون موقع که با بچه های گروه خودمون بودیم و درس های گروه خودمون رو داشتیم دوست نداشتم دانشگاه تمام شه. ولی این ترم یه سه واحدی وحشناک فقط داشتم از گروه های دیگه و بدون بچه های خودمون.غریب بودم.حوصله دانشگاه رو نداشتم
    ممنون عزیزم:*
  • محمد مهدی
  • من نمی‌فهمم دختر اصن واسه چی باید درس بخونه؟
    پاسخ:
    واسه خیلی چیزا
    من هم عاشق خیاطی و قلاب بافی و گل دوزی و گل سازی و آرایشگری و آشپزی و خطاطی و.......... ! ام اما فکر نمی کنم تا عمر دارم درس از سرم دست برداره تا بتونم با خیال راحت به این کارا برسم...
    پاسخ:
    عی بابا :-)
  • پلک شیشه ای
  • سلام بانو ^_^

    عیدتون مبارک ...
    ان شاءالله عیدی های تپل مپل نصیب تون
    پاسخ:
    سلام عزیزم.عید شمام مبارک. به همچنین برای شما
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    هعییییییییییییییییی

    بعد 1بیست سال درس خوندن(مهدکودکم حساب کردم) تازه 15 اسفند کنکور دکتراس....


    و من هنوز یه کلمه نخوندم!!!!
    پاسخ:
    سلام
    وای بیسسسسست سااااال تازه بعدم دکتری! اصن حالشو ندارم.موفق باشید
    می تونم بگم شیرجه میزنید به اون کارا ولی تندروی نکنید مث من گردنتون پیاده شه
    با تشکر از مدیریت :دی
    پاسخ:
    با تشکر از دلسوزی تون:دی
  • پریشان نویس
  • ضمن تبریک ب مناسبت رهایی از دانمان دانشگاه
    :دی
    ب اطلاع میرساند اینجانب عاچگ عسک نی نی شدم
    لدفن ازینا نذارید
    ما تامرز غش و ضعقف رفتیم
    پاسخ:
    لا ضمن تشکر ب اطلاع می رساند هدف ما از گذاشتن عکس های اینچنینی همین بوده:دی
    سلام. تبریک به شما بخاطر کشتن این غول. و آرزوی موفقیت.
    ما که عطای دانشگاه رو به لقاش بخشیدیم و وارد آرزوی دیرینمون(حوزه علمیه قم ) شدیم!! هوای قم بوی بهشت داره. یاعلی
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنون
    خیلی هم خوب :-) موفق باشید
    :***
    پاسخ:
    ***:
  • پلک شیشه ای
  • الان چه می کنی؟!
    فک کنم کلی تخمه شکستی و یک عالمه فیلم دیدی ، در حالی که ی پات روی اون پات بوده؟!
    :)

    ما هم تا رهایی دوتا امتحان دیگه داریم
    (البته بعدش در خدمت شریف کارآموزی باید به سر ببرم)
    به شرطی که اونای دیگه رو پاسیده باشیم :))
    پاسخ:
    الان دارم یه فیلم یخ میبینم :/
    ایشالا با موفقیت بگذره :-)
    یاد زمانی که کنکو دادیمو منتظر جواب بودیم افتادم.
    اننننقققدددرر با خواهرم فیلم میدیدیم که داشتیم کور میشدیم!دیگه زمان از دستمون در رفته بود!شب و روز فیلم!!:دییی
    به قول شما هرچی فیلم یخ و مسخره بود دیدیم!!:دییییی
    ظرفیت آزادی نداشتیم!!!ولی خدایی خیلی خوش بود!هر ساعاتی دوست داشتیم میخوابیدیم و بلند میشدیم.
    :)))))))))
    استفاده کن بــــــــــــــانو...نوش جونت :***
    پاسخ:
    من که بعد از کنکور یه دستم کتاب دعا بود یه دستم تسبیح. همش درحال دعا کردن بودم. اصن اون زمان اوج معنویتم بود:دی
    جادون خالی :))
  • محسن زارعی
  • بسم سید السادات
    هو السلام
    شما هنوز زنده اید؟
    کارشناس شدنتان مبارک!
    حق..
    پاسخ:
    سلام
    بله با اجازتون هنوز نفسی میره و میاد:دی
    ممنون
  • دبیر کارگاه
  • سلام
    اینجا تعطیل نشده بوده و نشده و نخواهد شد!
    بلکه دو سه ماهی به جای اینجا، در نزم‌افزارهای موبایلی بودیم! تا هم کارگاه را و هم پروژه‌ی تولیدی‌ گروهی‌مان را پیش ببریم!
    جای شما خالی البته
    پاسخ:
    سلام
    خب خداروشکر
    موفق باشید.ممنون
  • خارج ازچارچوب
  • بعضی وقتا که این ذوق و شوق خودمُ اطرافیانمُ برای درس و دانشگاه می‌بینم از خودم می‌پرسم چه اصراری بود درس بخونیم!؟
    پاسخ:
    خب بالاخره درس خوندن تا یه جایی لازمه. اما کافی بودنش دیگه بستگی داره به خوده ادم
    کنکور خر است!
    پاسخ:
    خیلی!
    کار خوبی میکنی
    کاش من جای تو بودم :))
    ولی من که دوباره درسو شروع کردم (ارشد)
    پاسخ:
    تو هم کار خوبی میکنی :-)
    موفق باشی
    افرین بر بانوی فارغ التحصیل
    من که بعداز یکسال نفس کشیدن دلم برای دانشگاه بسیار تنگ شده
    پاسخ:
    منم دل تنگم...
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • نتظر جوابِ جوابِ نظرتون!
    پاسخ:
    :-)
    مرگ بر امریکا
    پاسخ:
    بیشمار
    چند بار باید این پستو بخونیم؟
    پاسخ:
    به مقدار کافی!
    وبلاگتون چی شد پس؟
    عجب.

    منتقل شد به یه جای دیگه و اون‌جا ادامه داره.
    پاسخ:
    کجا؟
    به سلامتی ان شاءالله..
    خوش باشی!
    پاسخ:
    ممنون :-)
    سلام
    لطفا سریع تو پست هاتون کپیش کنید.این اسفند در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال 4تا شنبه ،4تا یکشنبه ،4تا دوشنبه ،4تا سه شنبه ،4تا چارشنبه،4تا پنجشنبه و 4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه .
    قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کنن
    چقدر کیف کردم که متن رو خوندم.....
    دقیقن حاله منم همینه الان.....
    منتها با یک تیتر متفاوت: مرگ بر کنکور دکترا!
    پاسخ:
    :)
    چندبار دیگه؟؟
    پاسخ:
    حس وبلاگ نویسی ندارم دیگه.شاید مجبور باشید تا اخر عمرتون اینو بخونید هی :-(
    من عاشققققققق این کامنت «من»م!
    پاسخ:
    اونم عاشق شماس!
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • خاک بر سر کنکورِ ارشد:|
    پاسخ:
    خاک کربلا:دی
  • میم خانومـ جان
  • کاریست بس عاقلانه ............
    پاسخ:
    :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span