هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

بگیر از من جهانم را ولی آقا؛ حرم را نه

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۴ ب.ظ
دلم برای سحرهای گوهرشادت که من بودم و تو بودی و صدای امین الله و نسیم باد؛ برای وقت های دلشکستگی ام که من بودم و نگاه ِمهربان تو و بوی ناب عطر حرم و پناه گاه ِهمیشگی ام، دارالاجابه؛ برای شب های انقلاب که من بودم و تو و صدای نقاره ها و پر و بال زدن کبوترها؛ برای آن گوشه ی قدس که من بودم و تو بودی و تکان تکان های پرچمت و صدای هق هق ِ آدم های خوب؛ برای جامع رضوی که من بودم و تو بودی و صدای قدم زدن ها؛ برای نم نم باران که من بودم و تو بودی و چک چک اشک ها؛ تنگ شده جانم. دلم برای خود ِ خودت تنگ شده حضرت آقا.
میلادت مبارکمان حضرت عزیز:*
  • ۹۳/۰۶/۱۵
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۵)

  • بے بازگشتــــ ...
  • متنت عاالی بود،‌با اجازه ازش استفاده میکنم
    عیدت هم مبارک
    پاسخ:
    نظر لطفته.خواهش میشعید شما هم مبارک
    گوشه ی صحن دم عید دلم می لرزد

    من و یک عالمه تردید، دلم می لرزد

    بادی از سمت حرم قصد وزیدن دارد

    بی سبب نیست که چون بید دلم می لرزد

    لرزه افتاده به جان در و دیوار ولی

    زلزله نیست، نترسید! دلم می لرزد...

    می روم سمت حرم دست به سینه اینبار

    دو قدم مانده به خورشید دلم می لرزد

    هرچه از زائر خود دل ببری میچسبد

    چقدر در حرمت دربه دری میچسبد

    چقَدَر در حرمت مست زیاد است ببین

    چقَدَر دور و برت دست زیاد است، ببین

    زائرانت به کرامات تو عادت دارند

    همه یک جور به این خانه ارادت دارند

    یک نفر پول، یکی اشک، یکی انگشتر

    از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

    روزهامان همگی با کَرَمت می چرخند

    زائرانت چقدر با عظمت می چرخند

    ابر و باد و مه و خورشید همه رقص کنان

    چند قرن است که زیر علمت می چرخند

    تا قدم رنجه کنی بر سر ما یک عمر است

    چشم هامان به هوای قدمت می چرخند

    حاجیانی که به حج رفتنشان جور نشد

    چه غریبانه به دور حرمت می چرخند

    آب در کوزه و ما تشنه لبان می گشتیم

    یار در مشهد و ما گرد جهان می گشتیم

    عیدت مبارک سیده جونم:**
    +التماس دعا :)
    پاسخ:
    دلم میلرزد...
    عیدت مبارک عزیزم:*
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • برای خودِ خودش ...
    بوی عطر میداد کلماتت ...


    ان شاءالله زیارت شون از نوع با معرفت به همین زودی ها روزی همه مون

    عیدت مبارک
    پاسخ:
    :-)
    ایشالا ایشالا
    عید شما هم مبارک
    میلاد سلطان عشق مبارک..

    سلام علیکم

    لینک شدید

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.تبریک.ممنون
  • مهمان همیشگی
  • منم دلم تنگ شده...
    عیدتون مباااااارک سیده عزیزم؛))
    حاجت روا باشید به حق این عید عزیز:)))
    التماس دعا:*
    پاسخ:
    عیدشما هم مبارک عزیزم :-)
    ایشالا همه باهم ;-)
    ما بیشتر:*
  • سید احمد برقعی
  • خوده خودش را از کجا می فهمید؟!
    اینها که گفتید را فهمیدم
    اما خوده خودش!
    نه
    لااقل نمی دانم
    پاسخ:
    خودش دیگر!فهمیدنی نیست!
    منن میفهمم.. خود خود خودش...
    پاسخ:
    :-)
    دلم برای خود ِ خودت تنگ شده حضرت آقا...

    نوشته تون واقعا حرف دل بود.
    پاسخ:
    :-)
    سلام
    بزرگی می گفت مهربانی امام رئوف را در حرمش می توان حس کرد با تمام وجود
    واقعاً همینطور است
    نگاه های مهربانش را می توان دید درست از صحن جمهوری...
    پاسخ:
    سلام
    واقعا همینطور است
    هنوز هم عقیده دارم جز نوع آرامش خاصی که در حرم امام رضا (علیه آلاف التحیه و الثنا) به ما دست می دهد، چیز بیشتری نمی فهمیم
    ما گوهرشاد را کردیم جایی برای آرامش، لم دادن، حرف زدن با دوستان... خندیدن...
    و آنوقت خوده خود آقا همانجا بود... بیست متر آنطرف تر، قطب عالم امکان بود...
    پاسخ:
    خب گوهرشاد را دوست داریم به خاطر آرامشی ک امام رضا به ما می دهد
    توی گوهرشاد مینشینیم و پر از ارامش می شویم و به امام رضا فکر میکنیم
    دلمان برای امام رضایی ک در گوهرشاد بیشتر حس می شود تنگ می شود
    البته صحبتتان را قبول دارم . آدم های بی معرفتی هستیم ولی همین دلتنگی های کوچک هم جای امیدورای است
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    احیانا شعر هم اصلا دستکاری نشده!
    پاسخ:
    سلام
    نه اصلا:دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • شنیدم که خانم مهندس میشی 28ش میره پی کارش.
    خداقوت تون
    پاسخ:
    ها؟چی شده؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ارائه پروژه.
    پاسخ:
    اهان اره پس فردا
    چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !
    از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

    من خوب می‌دانم بدم اما دوباره آمدم
    خاکیِ راه مشهدم پس سر به راهم یا رضا !

    به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
    صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !

    وقت نظر بر گنبد و گلدسته‌های عرشیت
    افتاده با عمامه‌ها از سر کلاهم یا رضا !

    تو شرط مستی هستی و هستم ز نیشابوریان
    در صحن جمهوری اگر «مشروطه‌خواه»م یا رضا !

    مشروطه و مشروعه را دادم به دست عاقلان
    در مجلس مستان تو با پادشاهم یا رضا !

    یادم نمی‌آید یکی از دردهای بی حدم
    شکر خدا پهلوی تو من روبراهم یا رضا !

    از ماه زیباتر تویی، از نوح آقا تر تویی
    با اینکه بدنامم ولی دادی پناهم یا رضا !

    من در بهشتم پس قسم ساقی! به سقاخانه‌ات
    حتما کشیده دست تو خط بر گناهم یا رضا !

    پیش ضریحت پیشتر خیر دو عالم خواستم
    عمریست من شرمنده‌ی آن اشتباهم یا رضا !

    یا ضامن آهو! بگو صیاد آزادم کند
    تا صحن آزادی شبی باشد پناهم یا رضا !

    از آب سقا خانه‌ات یک جرعه نوشیدم ببین
    «رَستم از این بیت و غزل» من مست مستم یا رضا !
    پاسخ:
    بح بح :-)
    خوش بحال دلتون.
    پاسخ:
    خوش به حال دل خودتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span