هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

Title-less

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۳۴ ب.ظ
صدایم زدی چندین و چندبار و خواستی برگردم، من اما مثل همیشه خودم را به نشنیدن زدم، خودم و خودت را گول زدم و شانه بالا انداختم و تو هی صدایم زدی و هی برایم غصه خوردی و هی آه کشیدی و هی برایم دعا کردی و دست آخر شاید هم خجل شدی که بنده ای مثل من داری و سری از افسوس تکان دادی و رهایم کردی!
حالا که دست از پا دراز تر برگشتم و صدایت میزنم، خودت را دریغ مکن خداجان. دلتنگی را از صدایم بشنو و پشیمانی را از چشم های خیسم. من باور کردم أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمت را تو هم باور کن که أَنِّی أُحِبُّکَ !

http://8pic.ir/images/rvpizglyvs3csfzt9b.jpg
آه خداجان کاش به بنده هایت میفهماندی که دل ها زود میشکنند. گاهی با یک حرف. گاهی با یک نگاه. شاید بعضی آدم ها و بعضی حرف ها و بعضی رفتارها روزی بخشیده شوند اما هیچ وقت فراموش نمی شوند. هیچ وقت.
من این پایین منتظرت هستم که سر بگذارم توی آغوشت و به اندازه ی همه ی روزهایی که گُمت کردم و همه ی غصه هایی که بنده هایت توی دلم گذاشتند، اشک بریزم ..

  • ۹۱/۱۰/۰۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۲۹)

اینروزها هیچ کدام از این کلمات قابل فهم نیستند!
مثل این میماند که به زبان مثلا چینی-که بلد نیستم-بامن صحبت کنند!!!
:(((((((
پاسخ:
:(
الهی کیف ادعوک و انا انا و کیف اقطع رجائی منک و انت انت...
پاسخ:
دوست دارم این تیکه دعا رو.مرسی
دل شکسته به دیواری می ماند که میخی در آن فرو می رود
میخ را بیرون می کشند ولی جای میخ تا ابد روی دل می ماند.
پاسخ:
دقیقا :|
  • اول شخص مجهول
  • مهم این نیست که من در نورم یا در تاریکى؟ مهم این است که نور در راه من افتاده یا در چشم من؟ نورى که در چشم افتاده، کور مى‏ کند، ولى نورى که در راه افتاده، عامل حرکت است.
    یاعلی
  • خادم محبان زهرا سلام الله علیها
  • سلام
    با "هایپراستار؛ تجارت مخفی رژیم اسرائیل در ایران + تصاویر
    " به روزم.
    تشریف بیاورید وب هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.
    درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
    التماس دعا
    عالی بود
    پاسخ:
    لطف دارید
    رحمت و مهربونی خدا بی کران تر از این حرفاست که با اشتباه های ما ازمون دریغ بشه...
    پاسخ:
    بله خوب خدایی داریم الحمدلله
    سلام علیکم
    امروز عجب روزی است!!!
    یا علی
    چی شده سیده جوون َم !! کی دلت را شکسته ؟
    خدا دلت را خریدار است ...ارزان نفروشش
    راستی تجربه شخصی پر حکمتی بود
    پاسخ:
    خدا خریدار باشه مُفت هم میدم!
  • به ره-گذر
  • خیلی ممنون ..
    شما تو انتخاب عکسای مرتبط به پست باید به دوستان دیگه هم مشاوره و کمک بدید
  • مستانه ...
  • چه قدر زندگی میکنم با خدا نوشت هایت بانو ....
    پاسخ:
    نوش روحتان :)
    یا جابر العظم الکسیر ...
    پاسخ:
    یا جابر کل کسیر ..
    الهی سقمی لا یشفیه الا طبک ...
    و غمی لا یزیل الا قربک ...
    پاسخ:
    یا مجیب دَعوة المضطرین ..
  • مادربزرگ
  • با خوندنش حس غریبی گرفتم...

    شاید شکست کاسه ی تنهایی ام ولی
    فهمیدم از همه تنهاترین توییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ....

    در پناه مولا
    :) ...
    عکس باز میشه!
    پاسخ:
    عه!‌چرا پس برای خودم باز نمیشه! هدرمم باز نمیشه!‌‌:(
    قلبها دریچه نفوذند، آن کسی که صادقانه نفوذ کند؛ پایدارترین مهمان دل است. «امام علی(علیه السلام)»
    بسیار وبلاگ زیبایی دارید. خوشحال می شوم به وب من(وصال) هم سری بزنید.

    در ضمن
    با احترام دعوتید. اگر فرصت داشتید به وبلاگ صهبا هم سری بزنید.
    آدرسش اینه:
    http://www.jamevela.blogfa.com/
    با سپاس
    و برای آمدنش دعا کنیم...
    سلام.
    خدا قوت
    پاسخ:
    سلام.همچنین
    هدر رو منم نمیبینم :(
    قبل از خوندن پستت اولا بگم فقط دیشب اومدم کلی قربون صدقه ی این دخمله رفتم و لب تابو دوره چرخوندم و ب همه خونواده نشونش دادم. الانم ک اومدم نظر بدم باز کلی...
    آدمم من؟؟؟
    بگو نه والا :)
    پاسخ:
    قربون احساسات لطیفت :))
    عکس دختر مردم رو که نباید چرخوند و نشون داد که! چه وعضشه؟ :دی
  • ترنم عشق
  • ســــلام ...

    دیر اومدم ولی خودمو رسوندم :|

    حرفِ دلمو زدی سیده جان
    پاسخ:

    سلام :)
    دلـــِ شکسته، سرزمینی دارد به وسعت نگاه تو...
    و باران، تمامِ آرزوی ابرهای آسمانِ دلـــتنگی ست...
    وقتی بباری حدیث رویش آغاز می شود از تو...
    ببار بارانم، تا بروید عشق، بر درخت جان...
    ==========
    سلام نشانی خانه ی مجازی ترنج تغییر یافت...
    http://2ranj.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام.مبارک باشه :)
  • امیرحسین رعایی
  • می دانم تو غفور و رحیمی
    اما نمی توانم ادعا کنم که دوستت دارم
    این چگونه دوست داشتنی ست
    که مدام معشوق نافرمانی می شود؟
    پاسخ:
    میگم عاشقم
    اماخودم بهتر میدونم که نالایقم ..
    کدوم عاشقی؟ من که همیشه آینه ی دقم،‌کجا عاشقم ؟
  • ماه بلورین
  • بعضی موقع ها آدما یه چیزی میگن ومیرن شاید اونا فقط یک کلمه گفته باشن ولی یگ عالمه اشک از چشمای تو میگیرن....
    خدایی که زود میبخشی ,همه ی آنها را میبخشم و امیدوارم بدون قصد گفته باشن
    پاسخ:
    امیدوارم :|
  • آهسته عاشق می شوم
  • اربعین می گفت

    "باور می کنی؟

    چهل روز زینبِ بی حسین را...؟!"
    .
    .
    .
    التماس نور
    اربعین می گوید:
    چه کسی باورمی کند
    چهل روز زینب بی حسین را...!
    ---------------------
    سلام دوست عزیز
    فرارسیدن روزاربعین حسینی روتسلیت میگم
    بامطلبی درمورداین روز وپایان قرارمون بروزم ومنتظر
    یامهدی
    پاسخ:
    سلام
    عرض تسلیت
    مطلباتو میخونم ولی اینقد خوب می نویسی که زبونم بند میاد!!
    پاسخ:
    شما لطف دارید به بنده :)
    چقد این پست منم ... چقد این عکس منم ...
    کودکیم همین طوری بود اصن ...به ظاهر بزرگ شدیم ولی انگار باز همینیم

    وبت خیلی تر تمیزه ... خوشم اومد ... معلومه از اون دختر تمیز و مرتبایی :)
    پاسخ:
    اوهوم

    من؟مرتب؟شیب؟بام؟:))))
    مامانم باید بیاد بگه چه دختر تمیز و مرتبی هسم:دی موجود عجیبی هستم در زمینه ی شلختگی :خجالت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span