هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

Title-less

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۳۷ ب.ظ

خدایاجان یادت هست؟ من اینجا ایستاده بودم و دعا میکردم و گریه میکردم و قرآن به سر گرفته بودم و از "تو"‌ میخواستم و نگران بودم و ترسیده بودم که مبادا مرا لا به لای اینهمه شلوغی و آدم های خوب گم کنی اما تو حواست بود مثل تمامی لحظه لحظه ها،‌ و من صدایت زدم یا اله العاصین و دلم قرص شد که تو خدای من ِ‌کمترین هم هستی و تو آرام گفتی خدا بودن که این حرف ها را برنمیدارد بنده ام، من خدای همه هستم!

عزیز ِ‌ جان و دلم؛ مرا ببخش به خاطر لحظه های که ندیدمت ..

شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے




  • ۹۱/۰۶/۰۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۴)

خدا..
کربلا...
سپاس
الهى و ربى من لى غیرک
.
.
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    واقعا من هم دلم برای شب های قدر تنگ شده...

    چون من خیلی دکتر رفیعی را دوست دارم و همچنین قبولشون دارم در حدی که سعی می کنم اکثر سخنرانی هاشون را گوش کنم یکی از شب های قدر ایشان مشهد و حرم امام رضا(ع) بودند که این آیه را تعریف کردند الصَّابِرِینَ وَالصَّادِقِینَ وَالْقَانِتِینَ وَالْمُنفِقِینَ وَالْمُسْتَغْفِرِینَ بِالأَسْحَارِ خیلی خوشم آمد.
    واقعا ممکن هست ما مخاطب یکی از این دسته باشیم؟
    head:script/span