هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

تفلده عید شما مبارک

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

وقتی نوزده سالم بود برای رسیدن به بیست سالگی، نمی دانم چرا، اما خیلی خوشحال بودم! انگار افتخار بزرگی بود بیست ساله بودن! روزها و ماه ها کش می آمد تا برسم به بیست، ولی حالا انگار روزگار در مسابقه ی دوی ماراتن شرکت کرده بس که روزها به چشم بهم زدنی از پی هم میگذرند. وقتی از سن و سال سوال می کنند باورم نمی شود که سه بهار دیگر از آن بهار بیست سالگی گذشته است، انگار همین دیروز بود که شمع بیست سالگی ام را فوت کردم و حالا در آستانه ی20+4 هستم. چقدر هولناک!


 با اینکه هیچ سالی مطلقا خوب یا مطلقا بد نیست، سال93 برای من سال خوب و شیرینی بود. سالی پر از اولین ها! اولین عید متاهلی. اولین مشهد دو نفری. اولین کار موقت! و اولین های بیشمار دیگری. امیدوارم سال نود و چهار هم سالی باشد پر از شادی های ریز و درشت برای همه. با مشکلات کمتر، آرامش بیشتر و پر خیر و برکت. سال تاهل مجردها و خوشبختی همه. سال ظهور آقایی که جای خالیشان خیلی حس می شود..

همه ی این دعاهای خوب در حق تک تکتان مستجاب انشالله(+)

  • ۹۳/۱۲/۲۷
  • هوالعشق

دیدگاه (۱۵)

  • مهمان همیشگی
  • تفلد عید شما مباااارک:)))) چه روز هیجان انگیزی تفلدتونه،بنظرم آدما یا اسفندی هستن یا آرزو دارن کاش اسفندی بودن‌؛)))


    ان شاء الله امسال سال ظهور بهار واقعی باشه..
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    ممنوووووون عزیزم:*
    بعله. اقا تولد شما هم پساپس مباررررک.به قول یکی از دوستان، اسفندی ها، عیدی خدا به مامان باباهاشونن:دی

    انشالله
    ئهههه من خودم تولدت یادم بود (با شک!) میخواستم بیام سورپرایزت کنم! (چون میدونم با تبریک من واقعن خیلی خیلی خوشحال میشی مثلن! :| =)))) )
    مبارک باشه مطهره جانم
    چه خوب که سال خوبی بوده واست و ایشالا که همین با همه خوبیاش در برابر 94 عددی نباشه اصن!
    :*
    پاسخ:
    عه مرسی که یادت بود و واقعا خوشحال شدم عزیزم.ممنون:*
    ایشالا94 هم خیلی خوب باشه برای همه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام

    عه ... به به روز میلاد فرخنده تون نورانی سیّده خانوم .. خخخ
    از اونجایی که تولدا یادم نمیمونه اغلب یادم نبود اسفندی هستی.
    - ی دوستی دارم متولد خردادماهه، پارسال 14 تیر براش پیام دادم تولدت مبارک جواب داده ممنون عزیزم با این که یک ماه ازش گذشته ولی لطف کردی -

    ان شاءالله که سال پیش روتون پربرکت باشه و پر از روزهای خوب و متعالی
    پاسخ:
    سلام
    اوه مای گاد:دی ممنون عزیزم
    منم همینجورم اکثرا با تاخیر تبریک میگم:-P
    ممنون به همچنین برای شما
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • مبارک!

    +نمی‌فرمایید عید دیدنی؟!

    پاسخ:
    تبریک
    مخلص سیده جونم هستیم :*****
    قشنگ خاص بودن اسفندی تون مشخصه ها :***
    پاسخ:
    ارااااادت:**
    اسفندی ها همشون خاصن دیگه چه برسه به اینکه دکترم باشن ;-)
    مخلصم :*********
    پاسخ:
    ما بیشترررر:**
    ایشالا اولین کار دائمی !
    پاسخ:
    ایشالا
    یادش بخیر اینجارا ...
    انشالله سال خوبی داشته باشید
    پاسخ:
    یادمون بخیر :-)
    به همچنین شما
    دیدن نظرای قدیمی ها خوبه
    متشکرم عزیزم
    اجرت با حضرت
    سلام خواهر
    چرا نمیشه لینکت کرد؟
    پیغام خطای وبلاگ های دارای محتوا غیراخلاقی رو میده!!!
    پاسخ:
    سلام
    ادرس نگذاشتید ولی احتمالا بلاگفایی هستید که نمیتونید لینک کنید. بلاگفا با ما مشکل دارد!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    نچ نچ نچ

    زود عادم پیر میشه ها....
    پاسخ:
    سلام
    خیلی :-(
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • حتا شما دوست عزیز، شما هم دعوتید!

    خواستید بیاید!
    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد حیدری پرچکوهی
  • فکر کنم از آخرین دفعه‌ای که آمدم اینج پست همین مونده! چرا؟
    پاسخ:
    حسش نیست :-(
  • میم خانومـ جان
  • چ خوبه که هنوز مینویسی .......... عادمو به هوس نوشتن می ندازی ..........
    پاسخ:
    من که دیگه نمی نویسم. سالی، ماهی، یه بار ;-)

    من میشناسمتون؟
    سلام علیکم
    تصویری که گذاشتین از کدوم نرم افزار یا سایته؟
    ممنون میشم بفرمایین چون بهش نیاز دارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span