هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

:)

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۱۱ ب.ظ

http://www.up.vatandownload.com/images2/vgb94aw7pjb00si55dx.jpg

چیزهای خوب مثل .. ؟

یک نفر خیلی یکهویی و همینجورکی بگه فلان جا دعات کردم حسابی!

یک اس ام اس دوست داشتنی از یک رفیق دوست داشتنی

لغو شدن کلاسی که اصلن حوصله اش نیست!

صحبت کردن بعد از مدت ها با کسی که دوستش داری

خواندن یک پست خیلی خوب از یک وبلاگ خوب

یک خواب راحت بین کلاس ها برای چند دقیقه حتی

کلاس روزهای شنبه !!!

مرتب کردن ویترین عروسک ها و کمد ِ شال های رنگ و وارنگ :)

شنیدن صداهای شنیدنی!

اینکه حس کنی خدا دوستت دارد و حواسش هست همه جوره!

ورق زدن آلبوم های قدیمی و یک لبخند بزرگ

چیزهای خوب مثل .. ؟


من از بچگی بدشانس بودم:( احساس سوختگی شدید نسل بهم دست داد وقتی میبینم همین رشته ی ما را ورودی های جدیدِ پسر با رتبه ای تقریبا شش برابر و دختر ها پنچ برابر رتبه ی من قبول شدند_ آن هم منطقه دو و سه! نه منطقه یک_ و هنوز از راه نرسیده یکدیگر را مهندس صدا میزنند! اصن یه وعضی! واقعا اگه پسری با این شرایط ِ افزایش ظرفیت و اختصاص دادن خیلی از رشته ها فقط به پسرها و کم بودن جمعیت شرکت کننده ها در کنکور علی الخصوص جمعیت پسرها،‌ دانشگاه قبول نشه خیلی جای تعجب داره!!!


  • ۹۱/۰۷/۱۳
  • هوالعشق

دیدگاه (۴۷)

  • داداش کوچیکه
  • تلویزیون یک فیلم خیلی قشنگ بگذارد و من بتوانم تا آخر شب بیدار بمانم!
    مثل یک نگاه خاص که چیز های بد را هم خوب ببیند
    مثل یک تو وسط یک دنیا شما
    یک بغض که یک هو بترکد و آرام شوی
    مثل یک خدای خوب که نزدیک تر باشد از رگ گردنت
    مثل یک ....


    التماس نور
    مدیر محترم وبلاگ ، با عضویت در گروه ما می تونید جدیدترین عکس ها و جدیدترین مطالب رو در ایمیل خودتون دریافت کنید و جزء اولین ها باشید که در وبلاگ خودتون منتشر می کنید. برای آموزش عضویت و اقدام برای عضویت به آدرس گروه ما مراجعه کنید.
    سلام
    میگن همه نسل ها نسل سوخته هستند! فقط محل سوختگی و درصد سوختگی فرق می کند!
    یا علی
    پاسخ:
    درصد نسل ما خیلی بیشتر ِ :(
    سلام
    شاید دنبال چیز اشتباهی مثل آرامش در این دنیا هستید!
    یا علی
    پاسخ:
    شاید!
  • خانم ز.عین
  • چیزهای خوب مثل

    اینکه یه روز بشنوی من آقا سید پیدا کردم
    پاسخ:
    :)))))
    نسل ما ... نسل ما ... نسل ما ... پیف پیف ...
    پاسخ:
    آدرس تون رو اشتباه میذارید. میگه این وبلاگ حذف شده و اینا. برا چندصدم ثانیه چشمامون گرد میشه!
    سلام
    یادم باشد زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشد(شاید بی ربط شاید با ربط)

    آخه ما نفهمیدیم رشتتون چیه؟
    مثل یک نوشته از چیزهای خوب کوچک که تو را یاد چیزهای خوب کوچک بیاندازد!
    .
    میدونی ما تستای -به عنوان مثال!- دین و زندگی یا ادبیات چند سال پیش رو فقط نگاه میکردیم و میخندیدیم! که آخه اینم شد سوال کنکور؟
    به هر حال که فقط مزایای نسل ما رو نبینید! :دی
    حالام جون کندن خودش رو میخواد! بعله. اینقده به ما گیر ندید!
    پاسخ:
    نتیجتا ما نسل سوخته ایم[آیکون مظلوم نمایی] :دی
  • پشت کوهها
  • چیزای خوب مثه انحلال خدمت وظیفه عمومی !
    سلام ..
    حال خودم هم از وقتی شنیده ام .. حال ِ همان شکلکی است که هیچ کجا نداردش ..
    افسوس .. حسرت .. هر چیزی که فکرش را بکنی ..
    با این فرق که شکستن بغض هم علاجش نیست ..

    ممنونم که می آیی خواهر عزیزم .. و ببخش که من نتوانستم هیچ وقت محبت هایت را تمام و کمال جبران کنم ..

    + زندگی ات لبریز از لحظه هایی توأم با خوشی و خوشبختی ..
    + گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست
    باید بنیشینی و نظاره کنی ...
    اما "مرکــــــــــــــــز" را ...
    که درست انتخاب کرده باشی ...
    "دلت قرص باشد"...
    دیگر هر چه می خواهد بچرخد ...
    هر چه می خواهد بچرخد ...
    پاسخ:
    + دعا کنید مرکزمان درست انتخاب شده باشد.دعا کنید خوب بچرخد ..!
    یهو معلوم بشه من ورودی بهمن هستم
    وای....چی میشه
    پاسخ:
    :)
    سلام سیده عزیزم
    برات ی عالمه اتفاقای خوب آرزو دارم!
    مث ی کامنت از ی دوست خوب :)

    اما همینکه بدونم ی دوست خوب حالش خوبه برام دنیاییه...
    خدایا دنیا رو به من بده!!!
    سلام
    آرزو دارم دستانت را پر کند مهربان بی همتا...
    و دیگر دستانت جا نداشته باشد و لبریز شود!
    پاسخ:
    مرسی.دستان شما هم پر از کرامت خدا
    سلام
    آخ گفتید!
    دلم یک شب بهشت زهرا هوس کرده است سر خاک حسن!
    یا علی
    پاسخ:
    ..
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    البته من موافق یکسانی منزلت زن و مرد هستم
    ولی
    واقعا این کار خوبی است که دانشگاه بیشتر پسر بگیرند.
    دلیلش ....
    همچنین ما که ورودی 90 هستیم ولی چه کنیم استاد ها که اکثر متخصص و فوق تخصص هستن به ما می گویند دکتر ما چه گناهی کردیم؟!
    پاسخ:
    شما گناهی نکردین دکتر :)
    چی بگم والا؟
    ما که بریدیم از دانشگاه
    داریم 12 ترمه لیسانس میگیریم... انقدر بدم میاد از جو دانشگاه که 12 واحد بیشتر بر نمیدارم هر ترم...

    ما نسل بد بختیم نه سوخته

    الدنگ ها محیط آموزشی شون از دیسکو های اروپا بد تره . . . من نمیدونم چرا هر سالم هی ظرفیت اضافه میکنه.. بابا بشینید اول فرهنگ اش رو جا بندازید تا هر دختر بچه و پسر بچه ی ترم یکی که . . . ( حیف که اینجا مکان عمومی ه ) نیاد خودش رو مثل زن و مرد 30 ساله درست کنه.. اصلا یه وعضی شده ها . .. . همون 12 ترمه خوبه خدایی.. هر چی کمتر برم دانشگاه و برم دنبال کار و برم جاهایی که 2 تا بچه مذهبی داره حداقل بهتره
    مرگ بر آمریکا
    پاسخ:
    مرگ بر اسرائیل:دی
    سلام سادات مهربانم

    چقدر قشنگ گفتی...
    چند وقتی است دلم میخواهد بروم و زار بزنم .... یک دل سیر گریه کنم ...
  • شمع خاموش
  • پعه!!!این شنبا روخوب امدین...
    بدبخت پسرا!!!سرشونا گرم میکنند!!!اگه دانشگاهم نرندبایدبرندپاجفت کنند
    تقصیر ِ شما نیست!
    مقصر منم!
    که نیامدی ... !
    اگر اولین جمعه که به غروب رسید
    و از شما خبری نشد
    من از فراق ِ تو مرده بودم ..
    و اگر پایان ِ هر هفته
    چند جنازه
    مثل من
    روی دست ِ جمعی می ماند ...
    تا حالا آمده بودی .. آقای ِ خوب ِ خوب ِ من !

    ┘◄ امام زمان(علیه السلام): شیعیان ما به اندازه آب خوردنی، ما را نمی خواهند، اگر بخواهند دعا می کنند و فرج ما می رسد
    پاسخ:
    [سکوت]
    سلام عزیزم
    به چه نکات ظریفی اشاره کردی !!!
    زمان ما قبول شدن تو کنکور یه رویای دست نیافتنی بود !!!من رشته م فنی بود
    پاسخ:
    زمان ما همه چی دست نیافتنی بود :(
  • منتظر بهار
  • اصلا دلم میخواد برم یه بار دیگه کارشناسی امتحان بدم
    والا
    پاسخ:
    موفق باشی :)
  • نیک اندیش
  • نوشتن یک عالمه حرف توی دل مانده توی دفتر خاطرات
    قطعی شدن یک تصمیم که زندگیتو گذاشته رو هوا
    و یک عالمه چیز دیگه
    _من چرا نمی فهمم به روز می شی؟!
    پاسخ:
    بلاگفا با من دشمنی داره شاید :)
  • آهسته عاشق می شوم
  • مدعی گوید که با یک گل بهار نمی آید
    من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند...
    .
    .
    .

    اللهم عجل لولیک الفرج
    چیزهای خوبت خیلی خوب بود.
    -----------
    وقتی ورودی سالت25نفر باشن اما ورودی امسال50نفر اونم نصف دختر نصف پسر چه حسی بت دست میده.
    وقتی میبینی امسال با رتبه دو سال پیشت میتونسی انتخاب اولت قبول شی...
    یا وقتی میبینی چقدر این ورودی ها پرو و جسورن:)
  • زهراخانوم
  • ما اینجا بیا شما هستیم شما چطور؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    شما چی هستید؟!
    سلام
    گفتم یکی از این دوست داشتن هایت را رقم بزنم...
    رفتنی ام رفیق...
    می دانم که بهتر از همه می دانیم!
    هر که بامش بیش...
    مهربانی بیشتر...
    پاسخ:
    وای خوش به حالت. منو یادت نره.خیلی خیلی خیلی التماس دعا
    الان درباره کدام پستت باید نظر بگذارم؟ خوب آدم حسابی برای هر پست یک کامنت دونی بگذار دیگه...ایییییش والا...
    پاسخ:
    پست های جمعه که کلن کامنت دونی ندارهواون یکی هم کامنت نمیخواست خب
    سلام
    هوای دلت زیباست...
    قدرش بدان!
    پاسخ:
    نه بابا خبری نیس
    چیزای خوب مثل....بودن ناگهانی همون که باید باشه....

    سلام سیده خانوم! کم پیدایی رفیق؟
    پاسخ:
    سلام یه دوست خانم. کم سعادتیم :)
    شما چی میخونی و کجا؟
    من برق میخونم شریف
    این طور که بوش میاد مهندسی میخونی نه؟
    پاسخ:
    صنعتی اصفهان ..
  • فرزند خاک
  • سلام....
    جمعه نوشتت کوتاه ولی دلنشین بود....
    دعایم کن
    یاعلی مددی
    پاسخ:
    من محتاج ترم
    سیده جان مادر هفتادی هستی که! ای بابا! :))
    گفتم از شصت و دو-سه ای های سینه سوخته هستی لابد! :)

    آقا برادر ما هم هفتادیه با سه هزار برق روزانه تهرانم قبول شد هیچم مشکلی نداشتن! :اخلال! :)))
    پاسخ:
    نمدونم رشته ما که با شیش برابر رتبه سال89 قبول شدند به همی راحتی به همین خوشمزگی :)
    سیده جان مادر هفتادی هستی که! ای بابا! :))
    گفتم از شصت و دو-سه ای های سینه سوخته هستی لابد! :)

    آقا برادر ما هم هفتادیه با سه هزار برق روزانه تهرانم قبول شد هیچم مشکلی نداشتن! :اخلال! :)))
    کاملا درکت می کنم!
    پاسخ:
    باتشکر!
  • ماه بلورین
  • آه گفتی گلستان شهدا...
    چه قدر حس آرامش عجیبی دارد نزدیک غروب کنار شهدای گمنام ...
    به راستی این شهدا پدیده اند که آرامگاهشان هم آراممان می کند.
    پاسخ:
    :)
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • سلام
    برات یه شوهر خوب آرزومندم.....
    سلام بزرگواروبلاگ جالبی داریدمن دیروزیه پست گذاشتم دعوتتون میکنم حتما یه سربزنیدنظریادتون نره
    التماس دعا
    یاامام رضاع
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    مطالب بالایی که کامنت دونی نداشت.
    آرزو می کنم هر آنچه آرزو داری و بالادستی مون به صلاحت می دونه برآورده بشه!
    انشاالله دفعه ی بعدتر قبول میشی. مهم اینه که توی کنکور زندگی رد نشیم
    پاسخ:
    سه سال پیش قبول شدم :)
    هر وقت اینجا میومدم یه پست راجع ب امام رضا بود..
    حالا با این عکسی که گذاشتی...
    دست رو سینه میذارم و میگم..
    السلام علیک.. یا علی ابن موسی الرضا...
    پاسخ:
    چندتا پست قبل تر، پست برای امام رضا بود :)
    گلستان شهدا ...
    نسل سوم ...
    دانشگاه ..
    !
    پاسخ:
    :|

    امان از این لینکدونی گودری ...
    پاسخ:
    هعی .. :)
    سلام

    خصلت و خاصیتش رافتیست که جهانی واله و شیدای خود کرده!

    و باز لطفش را جاری تر از پیش در حقمان!

    و باز حج فقرا...

    میهمانمان کرده تا در برش گره بخورد چشمانمان به آفتاب طوس و دستانمان به پنجره فولادش...

    در میهمانی کریمانه اش٬ در کنار سقاخانه اش و در برابر مشبکهای آسمانیش بیادتان هستم...

    قرارمان بوقت یاسهای استجابت دعا٬ لحظات ملکوتی اذان بوقت بهشت!

    (قرار ما: هر روز سه نوبت به وقت اذان مشهدالرضا تک تکتان را به اسم در مقابلشان٬ میان صحن انقلابشان نام می برم٬ البته بشرط لیاقت و حیات. لذتمان وافر میشود اگر همراهمان باشید!)

    بیادمان باشید...

    راستی دیـــروز حـرم مولـآ نائب الزیارتـان بودم...
    پاسخ:
    چقدرررررررررر خوب. یک دنیا ممنونم :)
    من که خوشحالم فرصت تحصیل وسیع تر و تنگناهای اون محدود تر شده اما نگرانم از خرجی های دانشگاه که چی تحویل جامعه می ده
    در حقیقت نگرانی ما
    ورودی بالای دانشگاه نیست
    خروجی بالای دانشگاه هست
    ...
    چیز خوب مثل:
    شفا از یه بیماری اسفناک
    پاسخ:
    انشالله سلامت باشید
  • میـمــــکــافـــ ـ ـ ـ
  • اون عکس بالای وبلاگت...
    پاسخ:
    :)
    تو که هر روز منو میبینی دیگه نباید دلت واسه چیزای خوب تنگ بشه .....
    پاسخ:
    شهیده این اعتماد به نفستم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span