هوالعشق

هوالعشق

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم
زیر دین حضرت علی بن موسی بیشتر

طبقه بندی موضوعی
آرشیو

آسمان است در این کوچه زمینش نزنید ...

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۳۳ ب.ظ
فاطمیه که میشود

بغض و اندوهی به وسعت تنهایی علی(علیه السلام) بعد از زهرا(سلام الله علیها)

به اندازه غربت علی(علیه السلام)

به اندازه ی هزار و چهارصد سال مظلومیت شیعه

یکجا می نشیند روی دلت.

امان از دل علی(علیه السلام)

نه، بهتر بگویم امان از دل حسن(علیه السلام)... آخر شنیدن کی بود مانند دیدن؟

فدای تنها شاهد کوچه های مدینه ...



تکمله: پوزش مجدد از سایر دوستانی که عکسشون توی پست قبل نبود و ما با نظرات عمومی و خصوصی بسیار شرمنده شدیم و دچار عذاب وجدان:(

  • ۹۱/۰۱/۱۴
  • هوالعشق

دیدگاه (۳۲)

  • نای دل فقط آه
  • روضه خوانی شده است این روزها حسن...
    پاسخ:
    از همان لحظه شکسته همه بال و پر من ...
    میام وبلاگت عجیب حسودیم میشه
    شاید از سر همین حسودیه که کامنت نمی ذارم
    تو می دونی چرایش رو؟
    ذکر فاطمیه : "یا علی"
    پاسخ:
    یا علی(علیه السلام) ...
    کنون نهاده علی...سر بروی شانه در
    و روی گونه او...خاطرات می لرزد
    پاسخ:
    که آیه آیه تن محکمات می لرزد
    بهت زدگی این روزهای حسن (ع) جگر آدم را پاره میکند
    .
    بانو؛
    پشت آن پنجره هایی که خودت میدانی
    چشم من محو ضریحی که نمیدیدم شد...
    ــ حمید رضا برقعی ــ
    پاسخ:
    که چه آورده غم کوچه و سیلی سر من ...
    سلام عزیزم خوبی خیلی وقت بود نبودم و شما هم که اون طرفا کم پیدا بودید....
    پاسخ:
    کم سعادت بودم. حذف کردید وبلاگتون رو؟
  • علیرضا محمدی
  • عشق یعنی تمام فاطمیه ...
    پاسخ:
    عشق یعنی سیلی و ضرب غلاف
    تو روانشناسی میگن،
    اولین عکس العمل انسان در برابر مصیبت، انکار کردنه
    دلم نمی خواد اومدن فاطمیه رو باور کنم!
    پاسخ:
    کاش دروغ باشد قصه ی تلخ مادر...
    دلم میخواست این روزا دوباره تو صحن امیر المومنین بودم ...
    پیش خود مولا عزاداری میکردم ...
    با نوشته ت دلم گرفت !!!!
    جان عالم به فدای دل پر درد حسن (ع)
    پاسخ:
    بابی انت و امی ...
    قدری زخاکـــــــــ ِ چــــــــــــادر ِ زهـــــــــــرا به دل نشست
    اذنــــــــم بده صدا بزنم وای مـــادرم مـــادرم مـــــــــــــادرم ...
    پاسخ:
    میــــــــخ در و سینــــــــه ی زهـــــــــــرای(سلام الله علیها) مــــــــن ...
    بعد از این همه سال داغ مادر هنوز تازست
    می سوزاندمان
    پاسخ:
    فاطمیه، آغاز ِ کربلاست!
  • نیمچه دانشجوی سابق
  • ................................

    حالم بده سیده...
    ملتمس دعاتم
    پاسخ:
    دعاگوییم ...
    از فاطمه اکتفا به نامش نکنید

    نشناخته توصیف مقامش نکنید

    هر کس که در او محبت زهرا نیست

    علامه اگر هست سلامش نکنید
    التماس دعا فراوان دراین روزها
    امان از بغض های ِگلوگیر ِ این روزها ...
    .
    .
    و غربت ِ غریب ِ کوچه های ِ این سیاره ِ رنج ...
    .
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج
    آمدم
    نبودی
    رفتم
    پاسخ:
    رفت
    فاطمیه؟؟؟
    خیلی از محرم سنگین تره
    شاید...
    نمی دونم چرا...
    اغیثینی مادر
    سال نو مبارک

    سلام علیکم
    " فرصت ناراحت کردن دیگران در هر روز صدها بار بدست میاید و فرصت خوشحال کردن دیگران در هر سال یک بار "
  • یک پسر نسبتاً معتقد
  • میگم خیلی خوب نیست هر شعری رو تو جواب هر کامنتی نوشتن ...



    + هر گفته جایی دارد و هر نکته مکانی
    سلام نه بابا تازه آپم کردم بعد از مدتها ببخشید تو نظر قبلی آدرس وبمو اشتباه تایپ کردم...
    از قلم جا افتاد:

    عکس پستت بی نظیره...
    پاسخ:
    کدوم م..سادات؟
    همه مصیبت ها از همین کوچه سرچشمه گرفته اند
    یاعلی
    پاسخ:
    ...
  • یک پسر نسبتاً معتقد
  • بله اینو که می فهمم ربط دار نوشتین امّا هر چیزی جایی داره یعنی قرار نیست اشعاری که دقیقاً وسط روضه خونده میشه با اون حالت و هیبت و اینا ، شما بیایین اینجا زیر جواب کامنت ها بنویسین !



    + البته به نظر من ؛ مختارید شما .
    ما که به شخصه از سهممون گذشتیم
    باشد که خاطرتان سبک شود . . . !
    پاسخ:
    ممنون :) انشالله با بانو اومدین اصفهان میبریمتون
    .
    ...
    .
    ...
    بر حاشیه برگ شقایق بنویسید
    گل تاب فشار در و دیوار ندارد...
    پاسخ:
    ای کاش مدینه در و دیوار نداشت ...
    این روزها که دیدنتان کیمیا شده
    این خانه بی نگاه تو دارالعزا شده

    باور نمیکنم چقدر آب رفته ای
    حتی برای ناله لبت بی صدا شده

    من میخ بر دلم نه به تابوت میزدم
    هرچند خنده ای به لبت آشنا شده

    شرمنده ام که بودم و پای غریبه ها
    با شعله های سرخ به این خانه وا شده

    شرمنده ام که بودم و نامحرمان شهر
    آنگونه در زدند که از هم جدا شده

    فهمیده ام چه بر سرت آن روز آمده
    از وضع چادری که پر از رد پا شده

    وقت نفس کشیدن تو این صدای چیست
    این استخوان سینه چرا جابه جا شده

    پیراهن حسین مرا دوختی ولی
    افسوس حرف روز و شبت بوریا شده

    با زینبم بگو سه کفن مانده پیش ما
    با زینبم بگو که به غم مبتلا شده

    با او بگو که بوسه زند بر گلوی خشک
    بر حنجری که محمل سرنیزه ها شده

    با او بگو که بوسه زند جای مادرش
    بر پیکری که خرد شده ، آسیا شده
    پاسخ:
    ... یا زهرا(سلام الله علیها)
    سلام

    سلام
    من شما رو نمی شناسم. فقط خواستم تشکر کنم که تو ختم صلوات ما شرکت کردید. حال این رفیق ما اصلا خوب نیست. تو رو خدا دعاش کنید
    ممنون
    فاطمیه دعایمان کن که بسی محتاجیم
    پاسخ:
    ملتمس دعا
    سلام.
    ممونون به خاطر تبریکتون و تشکر به خاطر تسلیتتون.
    انشالله که فقط تبریک بشنوید.

    بوی سیگار نگیرید میاین اینجا و میرید؟!!!؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    head:script/span